Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 21.12.2018 jsem nahlásil nefungující internet a po domluvě s technikem O2 jsem odvezl router na prodejnu O2 DBK Budějovická.Slečna router přijala.Vše jsme řádně sepsali a byl mi zapůjčen jiný po dobu opravy.Ještě v zákonné době jsem dostal SMS že si můžu router vyzvednout.Po příchodu na prodejnu jsem zjistil že není opraven.Slečna mi nabídla abych si nechal ten půjčený a můj znova odeslala do servisu.
Po 82 dnech,včetně víkendů,jsem jel na prodejnu pro informace.Tam si mě konzultant,který moc nemluvil,skoro vůbec,vyslechl,odešel a přinesl mi router opět neopravený.Na dotaz co se stalo mi odpověděl...a teď ho cituji..vrchnost nahoře rozhodla že jsem reklamoval po záruční době a když mám napsán datum 21.12.2016,tak záruka končí 20.12.2018.Sami vidíte nelogiku a hloupost tohoto rozhodnutí.
Mohu doložit Komentářem k opravence že o tomto rozhodla pí.M. až 10.1.2019.Já to podal 21.12.2018.Domnívám se že datum příjmu na prodejně je směrodatné a ne doručení do servisu.A nebylo mi nabídnuto žádné řešení.
xDSL ZTE ZXHN H168N Přístroj-74B57E3EA288
Řešení bych viděl ve výměně routeru,popřípadě nějaké výhodné nabídky spol.O2.
Byl bych rád aby mi spol.O2 napsala své vyjádření a řešení tohoto,já se domnívám,nedorozumění.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží zakoupeno dne 21. 12. 2016, uplynula dvouletá doba, ve které se musí vytýkaná vada vyskytnout, až dne 21. 12. 2018 v souladu s § 605 odst. 2 ve spojení s § 601 odst. 1 občanského zákoníku.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.
Z popisu stížnosti vyplývá, že vada nebyla v uvedené lhůtě odstraněna, neboť při prvním vyzvání k převzetí zboží z reklamace věc stále vykazovala vady (není přitom rozhodné, že společnost následující pokus o nápravu vady označila jako další uplatnění reklamace). Spotřebitel má v takovém případě právo žádat opravu věci, výměnu věci, přiměřenou slevu nebo může od smlouvy odstoupit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
omlouváme se, chyba zde vznikla skutečně na naší straně. Umožníme vám odstoupení od kupní smlouvy, případně výměnu HW (modemu). Napište nám pouze, prosím, na které prodejně k výměně dojde, ať mohu vše s kolegy dojednat. Díky.
S pozdravem
Petr MIšurec, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,žádám tedy výměnu HW (modemu).
Prosím o vyřízení na prodejnu Arkády Pankrác,Praha 4
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
bereme na vědomí, můžete se na prodejnu stavit. Kdyby cokoli, jsem Vám k dispozici.
S pozdravem
Petr MIšurec, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: