Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#31471Neuznaná reklamace s prodlením

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2019, před 6 lety

Milan Barták

Znění stížnosti

Dne 21.12.2018 jsem nahlásil nefungující internet a po domluvě s technikem O2 jsem odvezl router na prodejnu O2 DBK Budějovická.Slečna router přijala.Vše jsme řádně sepsali a byl mi zapůjčen jiný po dobu opravy.Ještě v zákonné době jsem dostal SMS že si můžu router vyzvednout.Po příchodu na prodejnu jsem zjistil že není opraven.Slečna mi nabídla abych si nechal ten půjčený a můj znova odeslala do servisu.
Po 82 dnech,včetně víkendů,jsem jel na prodejnu pro informace.Tam si mě konzultant,který moc nemluvil,skoro vůbec,vyslechl,odešel a přinesl mi router opět neopravený.Na dotaz co se stalo mi odpověděl...a teď ho cituji..vrchnost nahoře rozhodla že jsem reklamoval po záruční době a když mám napsán datum 21.12.2016,tak záruka končí 20.12.2018.Sami vidíte nelogiku a hloupost tohoto rozhodnutí.
Mohu doložit Komentářem k opravence že o tomto rozhodla pí.M. až 10.1.2019.Já to podal 21.12.2018.Domnívám se že datum příjmu na prodejně je směrodatné a ne doručení do servisu.A nebylo mi nabídnuto žádné řešení.


Produkt

xDSL ZTE ZXHN H168N Přístroj-74B57E3EA288


Požadované řešení

Řešení bych viděl ve výměně routeru,popřípadě nějaké výhodné nabídky spol.O2.
Byl bych rád aby mi spol.O2 napsala své vyjádření a řešení tohoto,já se domnívám,nedorozumění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2019 10:12, před 6 lety

Pokud bylo zboží zakoupeno dne 21. 12. 2016, uplynula dvouletá doba, ve které se musí vytýkaná vada vyskytnout, až dne 21. 12. 2018 v souladu s § 605 odst. 2 ve spojení s § 601 odst. 1 občanského zákoníku.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

Z popisu stížnosti vyplývá, že vada nebyla v uvedené lhůtě odstraněna, neboť při prvním vyzvání k převzetí zboží z reklamace věc stále vykazovala vady (není přitom rozhodné, že společnost následující pokus o nápravu vady označila jako další uplatnění reklamace). Spotřebitel má v takovém případě právo žádat opravu věci, výměnu věci, přiměřenou slevu nebo může od smlouvy odstoupit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2019 13:47, před 6 lety

Dobrý den,

omlouváme se, chyba zde vznikla skutečně na naší straně. Umožníme vám odstoupení od kupní smlouvy, případně výměnu HW (modemu). Napište nám pouze, prosím, na které prodejně k výměně dojde, ať mohu vše s kolegy dojednat. Díky.

S pozdravem
Petr MIšurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.3.2019 20:06, před 6 lety


Milan Barták

Dobrý den,žádám tedy výměnu HW (modemu).
Prosím o vyřízení na prodejnu Arkády Pankrác,Praha 4

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2019 07:57, před 6 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.3.2019 09:46, před 6 lety

Dobrý den,

bereme na vědomí, můžete se na prodejnu stavit. Kdyby cokoli, jsem Vám k dispozici.

S pozdravem
Petr MIšurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2019 07:03, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.4.2019 20:42, před 6 lety


Milan Barták

Hodnocení: