Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#31477Večerní doručování balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 34 minut

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2019, před 6 lety

Dagmar Bílá

Znění stížnosti

Objednala jsem si učebnici pro syna. Protože prodejce nenabídl jinou možnost než PPL nebo balík do ruky z pošty zvolila jsem poštu, ale denní doručení jsem změnila na večerní, protože jsem , jako většina lidí přes den v zaměstnání. Pošta změnu přijala, dostala jsem i potvrzovací SMS o změně. Večer pak ale přišla další SMS, že z technických důvodů balík pošta nedoručí a že budu o dalším postupu informována. Toto se mi nestalo poprvé, ale stává se to pravidelně, kdykoli o večerní doručení zažádám. Pošta nabízí služby, které sice chce zaplatit, ale pak je neplní. Je to neskutečně neseriozní jednání.
Chtěla bych vědět proč pošta takto zákazníky podvádí.

Dagmar Bílá


Nedoručený balík má číslo DR7102925950C


Požadované řešení

Odpovědět proč pošta s nabízenými službami podvádí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2019 11:57, před 6 lety

V tomto případě doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil s reklamací přímo na Českou poštu. Reklamovat lze na kterékoliv poště a doporučujeme neodcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, můžete do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

V případě, že služby nebyly poskytnuty v souladu se smlouvou, vzniká spotřebiteli nárok na přiměřenou slevu z ceny služby, případně nárok na náhradu škody.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.