Společnost


European Appliances Czech spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31478Oprava spotřebiče v prodloužené záruční době

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2019, před 6 lety

Věra Lekešová

Znění stížnosti

Dobrý den, 27.3.2015 jsem si zakoupila troubu Bauknecht za 19.000,- kč, současně s troubou byla nabízena akce na prodlouženou záruku na 5 let. Obdržela jsem servisní kontrakt potvrzující pětiletou záruku. Letos v lednu se trouba porouchala. Nahlásila jsem tedy opravu na smluvní servis (elektroservis Režný, Holešov), technik přijel hned druhý den, to bylo 7. ledna 2019, závadu určil a oznámil, že se potřebný díl musí objednat v Itálii, od této doby čekám. Několikrát jsem volala do servisu, na zákaznickou linku Whirlpool, napsala emaily. Na zákaznické lince se dovolám pouze operátorovi, který mi doporučil čekat. E-mail jsem psala 18.2.2019, odpověď přišla 22.2.2019 s tím, že oprava bude provedena do 14 dnů. Nebyla. 8.3.2019 jsem napsala další e-mail, ten už zůstal bez odpovědi. Nikdo se mnou nekomunikuje a trouba za téměř 20.000 nefunguje. Je možné s Vaší pomocí se domoci nějakého řešení? číslo nahlášky opravy : 2010269704 ze 7.1.2019, typ modelu: BCVMS 8100 PT, číslo modelu 855648222000. Děkuji


Produkt

Pečicí trouba Bauknecht, BVCMS 8100 PT, model 855648222000


Požadované řešení

pokud možno urychlená oprava, nebo výměna


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2019 11:15, před 6 lety

Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li však stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2019 11:02, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.