Společnost


iNetMedia s.r.o.

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31479Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2019, před 6 lety

Renata Matušová

Znění stížnosti

12.12.2018 jsem si objednala praktickou zavinovací osušku a turban na vysoušení vlasů zaplatila 457 Kč, odstoupila jsem od smlouvy, s tím, že mi turban bude zaslán, za osušku peníze vráceny, zboží nebylo dodáno, peníze mi nebyly vráceny

22.2.2019 jsem si objednala šaty na ramínka, zaplatila 353 Kč, po urgencích, že platba nebyla zaslána, byla objednávka stornována pro nezaplacenou fakturu, zboží nebylo dodáno, peníze mi nebyly vráceny,

Na e-maily mi nebylo odpovězeno, telefon uvedený na stránkách neexistuje.

Zaslala jsem podání na Českou obchodní inspekci.


Produkt

praktická zavinovací osušku a turban na vysoušení vlasů DACZ18-135086, šaty na ramínka DACZ19-003270


Požadované řešení

vrácení peněz 810 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2019 21:03, před 6 lety

Pokud byly kupní smlouvy zrušeny, odpadl právní důvod, na základě kterého společnost od spotřebitelky obdržela peněžní prostředky. Pokud společnost získala majetkový prospěch bez právního důvodu, bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzená má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Společnost je proto vhodné vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2019 07:32, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.