Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 13.2.2019 jsem si u vás objednal Bojler OKCE 160 model 2016 objednávka č. 107225398 s tím že využiju novou nedávno zřízenou kreditní kartu Mall.Využil jsem robněž vaší služby Platba po rozbalení.Vše proběhlo skvěle ostatně jako vždy až potud co mi přišel výpis karty a já zjistil že se žádný bonus nekoná.Nevím tedy kde sem udělal chybu,pozorně sem si četl všechny podmínky.Myslím že nikde a i bojler jsem zaplatil ještě před vypršením termínuMyslím že ta chyba bude nejspíš u vás.Nabízíte službu s bonusem které nejdou dohromady.Služba Platba až po rozbalení se totiš platí přes Mall Pay a v Raifeizenbance jak mi tvrdili nemají možnost poznat že jde o nákup v Mallu.To vše se může stát,otázkou zůstává proč nikdo z vaší strany nemá zájem vzniklou situaci řešit.Vždyt je to tak jednoduché Staží se se společností Mall Pay domluvit aby ke každé takové fakturaci doplnili pro banku že se jedná o nákup v Mallu
Dražice OKCE 160 model 2016 Objednávka č. 107225398
Myslím že trocha lidskosti a ponaučení se z vlastních chyb by byla na místě.Vždyt tady jde o systémovou chybu a takových stížností můžete mít denně stovky.Jenže spousta lidí se na to vykašle protože mají starostí dost a nechtějí si ještě víc komplikovat životJá sem invalidní důchodce takže na to čas mám a beru to tak že tím pomáhám jak ostatním lidem tak i vám,upozorněním na chybu kterou v jinak dokonalém systému máte.Věřím tedy o Brzké připsání bonusu 2000,-czk na náš kreditní účet a těším se na další společně uzavřené obchody.
S pozdravem dlouholetý zákazník Flutka Pavel
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení služby uváděn nepravdivý, nebo neúplný údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.