Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, bylo mi doručeno jiné zboží, než bylo objednáno. Šaty jsem poslala zpět s žádostí o výměnu 28.2.2019, doporučeně Česká pošta. Dodnes nemám žádnou odpověď na mail, telefonicky jsou nedostupní.
Šaty Numoco 189-2, chrpová, M
Prosím o výměnu zboží. Pokud není možné, pak o vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Spotřebitelka má rovněž nárok na náhradu nákladů účelně vynaložených na reklamaci (např. na proplacení poštovného, které při reklamaci vynaložila).
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.