Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#31485Účet nelze zrušit, společnost si dál strhává peníze a výpovědím se vysmívá.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2019, před 6 lety

Jaroslav Pyšný

Znění stížnosti

Dobrý den.
Už několik měsíců hledám pomoc u známých, policie a teď na internetu. Našel jsem Vaše stránky právě v souvislosti pomoci se zahraničními podvodníky a proto se o pomoc obracím na Vás.
Co se stalo:
Moje maminka je již v důchodu a protože nemá přítele, žije sama a je jí smutno. Všichni jsme ji říkali ať si najde dědečka na inzerát a nebo na seznamce. Několikrát to opravdu zkusila a po seznámení se z něho vždy vyklubal podvodník. Byla tedy opravdu nešťastná a nakonec zkusila stránky BE2 na webu www.be2.cz.
Tam se koncem roku 2018 zaregistrovala a 11.10.2018 zaplatila vstupní poplatek 149.-Kč (předplatné na zkoušku) pomocí platební karty.
Mělo se jednat o jedinou platbu a členství mělo být údajně zdarma. Ve smluvních podmínkách (které bohužel nečetla) www.be2.cz/info/vop je automatické prodloužení Prémiového účtu včetně automatického stržení platby z účtu. (Vůbec nechápu jak si můžou něco strhnout sami bez ověření banky přes SMS - všechny platby máme tak ověřovány kromě inkasních a pro BE2 žádné inkaso vytvořeno nebylo). Banka mBank.
11.11.2018 ji bylo tedy strženo z účtu 2247.-Kč, na což jsme okamžitě reagovali výpovědí z naší strany a žádostí o vrácení platby.
Na stránkách BE2 se nelze přihlásit (píše špatné jméno, nebo heslo) a obnova hesla podle emailu samozřejmě také neodešle nic.
Výpověď jsme odeslali nejdříve jak bylo možno z časových důvodů, tedy 13.11.2018 a to v podepsaném doporučeném dopise na adresu, kterou jsme našli v dTestu a zároveň ve stejný den i emailem na adresu zakaznickyservis@be2.cz
Z uvedeného emailu přišla o 3 dny později žádost o doplňující informace, které jsme obratem odeslali a čekali na odpověď.
Místo odpovědi nám bylo 11.2.2019 opět strženo 2247.-Kč.
Opět jsme poslali výpověď s žádostí o vrácení obou stržených plateb, na což nám byl odeslán email s úplně stejnou žádostí o doplňující informace.
Ohlásili jsme to na policii, kde nám strážník oznámil, že má mamka zablokovat (zrušit) kartu, což také učinila.
Reklamace u banky proběhla stejně.
27.2.2019 Přišel další email se zkomolenou emailovou adresou a informací, že předplatné bude obnoveno 11.5.2019.
Z podobných případů na dTestu, kterých je tu stovky jsem přečetl, že firma pokud nemůže částku z karty strhnout, vymáhá ji pomocí dalších prostředků.

Tímto se obracím na Vás s žádostí o pomoc, protože toto je nehorázná drzost a nechápu jak je možné, že firma jejíž stránky ani nefungují a tudíž se živí vyloženě okrádáním lidí, kteří jsou zoufalí, převážně důchodců může v ČR "legálně" působit dále.

Veškerou naší dostupnou komunikaci Vám mohu přeposlat. Mám ji převedenou do formátu PDF a seřazenou podle datumu.
V emailech figuruje i singles50, která se do toho míchá a přijde mi, že se jedná o stejnou společnost, která se schovává za dalším emailem aby celou situaci ještě víc ztížila. Dělají si z nás srandu tím, že stále dokola na každý email reagují žádostí o informace, které jsme již několikrát poslali a poté se neozvou.
Prosíme o pomoc se zastavením toho šílenství a vrácením plateb.


S pozdravem a přáním hezkého dne
Jaroslav Pyšný. (syn)


Produkt

BE2 S.a.r.l. a Singles50.cz


Požadované řešení

Prosíme o zrušení všech účtů u BE2 S.a.r.l. i Singles50.cz
a vrácení plateb.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2019 10:10, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.

Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.3.2019 09:31, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.3.2019 23:24, před 6 lety


Jaroslav Pyšný

Dobrý den,
21.3. jsem reagoval na reakci společnosti odesláním emailu na adresu michal.hlavacek@be2.com.
Naši další komunikaci přeposílám v příloze opět ve formátu PDF seřazeny dle datumu.
Na jejich zveřejnění obsahují příliš mnoho soukromých dat, tak snad ostatní prominou.
V příloze zasílám i původní přílohu posledního emailu odeslaného na zakaznickyservis@singles50.cz i zakaznickyservis@be2.cz.
Předpokládám, že obě společnosti mají stejné sídlo a mamka se zřejmě stihla zaregistrovat u obou.
Písemné ukončení jsme posílali v souladu s VOP BE2 již 13.11.2018 a to doporučeným dopisem na jejich adresu do Luxembourgu, což samozřejmě můžeme doložit potvrzením pošty i s termínem doručení.
Na dopis nepřišla žádná reakce, pouze později další stržené peníze.
Už začínám být vážně naštvaný. Tato společnost parazituje na důchodcích a lidech, kteří se bojí, nebo stydí ozvat a když už se ozvou, hází jim klacky pod nohy, prodlužuje členství bez jakékoliv informace, strhává peníze, zadržuje informace, nedodržuje ani vlastní podmínky a 3 možnosti ukončení jsou pro důchodce tak nedostupné jako Ferrari pro bezdomovce. Kdo dnes používá FAX? Troufnu si tvrdit, že 90% populace dnes ani neví jak vypadá. Poslat dopis do Lucemburska taky není jen tak a hlavně je to úplně k ničemu. Pokud tam nenapíšete vše co chtějí a jak to chtějí, tak se vám ani neozvou. Teda oni se neozvou ani když to uděláte jak chtějí... Líbí se mi jak se lidem doslova vysmívají i ve svých VOP, kde je doslova napsáno, cituji: "Pokud technicky existuje možnost ”podání online výpovědi”, může se výpověď podat také přes odpovídající link na webových stránkách společnosti be2."
Jak by taky technicky tato možnost existovat mohla, když jejich stránky fungují pouze k tomu aby se lidi mohli zaregistrovat! Žádná další možnost tam není a přihlášení k účtu také nefunguje. Takže jediné co na jejich stránkách uvidíte je hezký obrázek lákající na FREE 100% ověřenou seznamku a následnou registrační stránku! Poté vám přijde pár emailů s neexistujícími profily s fotkami staženými z netu a samozřejmě bez možnosti na ně reagovat! Je to podvod jako barák a žádám společnost dTest, kde vidím už téměř 1700 napálených lidí aby jednala. Dále pak Evropské Spotřebitelské Centrum, Českou Obchodní Inspekci a další orgány aby se spojili proti takovým nekalým praktikám a učinili jim přítrž, neboď BE2 okrádá nejen obyčejné poctivé lidi, ale potažmo i celý stát, když se tito lidé dostanou do dluhů....
Napálených je tolik, že můžeme vyhrát klidně celoevropský soud....

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2019 10:05, před 6 lety

Z doložené komunikace vyplývá, že řádná výpověď byla společnosti zaslána již v listopadu, proto společnost vyzýváme k neprodlenému ukončení členství a navrácení stržených plateb. Pokud společnost nepřebírá poštu na své adrese, kterou spotřebitelům sděluje za účelem zasílání výpovědí, nemůže to jít k tíži spotřebitelů.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2019 09:21, před 6 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2019 19:22, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.