Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
18.3.2019 vypršel datum splatnosti vyúčtování přeplatku,což je podle Energetického regulačního úřadu porušení zákona.Nemůžete se ani vymlouvat,že namáte moje číslo účtu,jelikož jste mi minulý přeplatek na účet vraceli.Nepřijdou-li peníze do týdne,podávám na Vás žalobu a ukončuji s Vámi smlouvu. Milan Ježil.
Vyplacení přeplatku do týdne.
|
Tweet |
Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Dorbý den pane Ježile,
přeplatek již musíte mít připsaný na Vašem bankovním účtě. Dle informací z banky Vám byl již odeslán.
S pozdravem
Stabil Energy
Přeplatek přišel na účet o 4 dny po datumu splatnosti.Milan Ježil.
Za naši společnost je tedy situace uzavřena