Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#31489Zapáchající výrobek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2019, před 6 lety

Jana Matyskova

Znění stížnosti

17.3.odpoledne jsem v Bille,Koněvova koupila chlazená kuřeci srdce se spotřebou do 19.3. 19.3.dopoledne jsem je otevřela.Bohužel byla velice zapáchající.Mám v trvalé péči nemocnou maminku a nemohu si dovolit kdykoli odejít. Tedy jsem reklamaci chtěla vyřídit telefonicky.Mám totiž zkušenost, že to lze. Ale patrně je to vždy o lidech a v jakém obchodním řetězci nakupuji.Bylo mi řečeno, že zapáchající výrobek musím přinést. I když sama paní, se kterou jsem jednala, uznala,že kvůli 16Kč trávit tolik času cestováním není logické, lidskosti a logiky jsem se nedočkala.A tak se ptám,proč jinde umí řešit individuálně a lidsky posoudit, tím neztratit zákazníka a ještě si zlepší jméno. Reklamaci vyřadili tak,že přes počítač zkontrolovali účtenku a až příště do jejich prodejny přijdu, budu mít na info připravené peníze jako náhradu za zboží, které bylo vadné. A tak opravdu bylo. PROČ V TAKOVÉM ŘETĚZCI,JAKO BILLA JE, TOTO LIDSKÉ JEDNÁNÍ NENÍ?


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2019 09:22, před 6 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

K uplatnění reklamace není třeba mít účtenku, spotřebitelka je však povinna prokázat, že zboží u dané společnosti zakoupila. Pokud je na obalu výrobku uvedena společnost, lze považovat prokázání pomocí obalu za dostatečné.

Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2019 11:01, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.