Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
17.3.odpoledne jsem v Bille,Koněvova koupila chlazená kuřeci srdce se spotřebou do 19.3. 19.3.dopoledne jsem je otevřela.Bohužel byla velice zapáchající.Mám v trvalé péči nemocnou maminku a nemohu si dovolit kdykoli odejít. Tedy jsem reklamaci chtěla vyřídit telefonicky.Mám totiž zkušenost, že to lze. Ale patrně je to vždy o lidech a v jakém obchodním řetězci nakupuji.Bylo mi řečeno, že zapáchající výrobek musím přinést. I když sama paní, se kterou jsem jednala, uznala,že kvůli 16Kč trávit tolik času cestováním není logické, lidskosti a logiky jsem se nedočkala.A tak se ptám,proč jinde umí řešit individuálně a lidsky posoudit, tím neztratit zákazníka a ještě si zlepší jméno. Reklamaci vyřadili tak,že přes počítač zkontrolovali účtenku a až příště do jejich prodejny přijdu, budu mít na info připravené peníze jako náhradu za zboží, které bylo vadné. A tak opravdu bylo. PROČ V TAKOVÉM ŘETĚZCI,JAKO BILLA JE, TOTO LIDSKÉ JEDNÁNÍ NENÍ?
Vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
K uplatnění reklamace není třeba mít účtenku, spotřebitelka je však povinna prokázat, že zboží u dané společnosti zakoupila. Pokud je na obalu výrobku uvedena společnost, lze považovat prokázání pomocí obalu za dostatečné.
Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.