Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V lednu 8.1.2019 jsem si že stránky objednala šaty za 920,- , bohužel od té doby se jen ozvali že zboží je v pořádku na cestě ke mě.Ovsem zboží ani po uplynutí 70 dnů nedorazilo.Pisi na stránkách garanci že pokud nedorazí zboží do 60 dnu,automaticky vrací peníze,to se ovšem také nestalo.
Béžové šaty s flitry
Odeslání peněz zpět na účet.Pokud se tak nestane,tak snad ČOI bude vědět co s firmou udělat,je náš tady už dost na to aby firma,která dělá toto již dál nemohla z lidí tahat peníze.
|
Tweet |
Po zaplacení zboží ze strany spotřebitelky má prodávající povinnost toto zboží dodat (spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že za zboží zaplatila). Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.