Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den dnes mi přivezl řidič balíček měla jsem 1000 Kč a balik dělal 587kc jelikož řidič neměl peníze tak mi balík nedal a řekl ze si ho mám vyzvednout v Albertu i přesto ze jsem řekla ze marodime a nemám vycházky. Když už musím platit doručení balíku a jsem doma tak by měl mít i řidič nějaké peníze na vracení. Jelikož si balík nemohu vyzvednout tak se balík vrátí zpět prodejci předem děkuji Kočová
Doručit balík na adresu
|
Tweet |
Pokud byla bankovka platná a celá, je zaměstnanec společnosti dle zákona o oběhu bankovek a mincí povinen tuto bankovku přijmout. Zákonný podklad pro odmítnutí platby příliš velkou bankovkou neexistuje. Platební podmínky však může mít dopravce nějakým způsobem upraveny ve svých smluvních podmínkách.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.