Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#31491Řidič odmítl předání balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2019, před 6 lety

Marie Kočová

Znění stížnosti

Dobrý den dnes mi přivezl řidič balíček měla jsem 1000 Kč a balik dělal 587kc jelikož řidič neměl peníze tak mi balík nedal a řekl ze si ho mám vyzvednout v Albertu i přesto ze jsem řekla ze marodime a nemám vycházky. Když už musím platit doručení balíku a jsem doma tak by měl mít i řidič nějaké peníze na vracení. Jelikož si balík nemohu vyzvednout tak se balík vrátí zpět prodejci předem děkuji Kočová


Požadované řešení

Doručit balík na adresu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2019 09:54, před 6 lety

Pokud byla bankovka platná a celá, je zaměstnanec společnosti dle zákona o oběhu bankovek a mincí povinen tuto bankovku přijmout. Zákonný podklad pro odmítnutí platby příliš velkou bankovkou neexistuje. Platební podmínky však může mít dopravce nějakým způsobem upraveny ve svých smluvních podmínkách.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2019 10:54, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.