Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
v prosinci 2018 jsem mel dopravni nehodu na kole, kde vinikem byl ridic osobniho auta, pojisteno u Kooperativy. Na zaklade komunikace s likvidatorem, jsem nechal zpracovat posudek na opravu kola. Ten uvadi rozsah poskozeni na ~20tis. Bylo tedy rozhodnuto o plneni totalni skodou a bylo mi vyplaceno 8700 (7500 plneni(bazarova cena kola) + 1200 proplaceni posudku).
S plnenim jsem nesouhlasil a emailem se obratil na likvidatora. Poijistne plneni totiz vubec nebralo v uvahu kvalitu komponent na poskozenem kole (Shimano XT,SLX, Swiss kola), ktere byly na kole vymeneny a zvedly tak jeho cenu (= +/- odhad ceny servisu). Na internetu jsem nasel bazarove kolo s podobnou konfiguraci a cenou 19tis - coz jsem uvadel rovnez v v dane komunikaci.
Moje stiznost byla likvidatorem vyrizena s vetou "bude vam zaslan vyrizovaci dopis" - Ten jsem ani po 2 mesicich nedostal.
Dalsi komunikace probehla telefonicky, kde jsme se domluvili, ze dodam faktury za extra dily na kolo + foto toho co z kola zbylo. Kolo jsem totiz mezi casem zlikvidoval v sbernem dvore - byla to jen hromada srotu, v podstate neopravitelny. Odmontovane bylo jenom sedlo a svetla.
Podklady odeslany 24.1., do ted bez reakce ze strany pojistovny
Mezi tim, jsem si poridil nove kolo.
Doplatit pojistne plneni na zaklade dodanych podkladu (faktur). Vyplacena castka 7500 se absolutne neshoduje s cenou poskozeneho kola coz dokazuje i odhad servisu.
|
Tweet |
Na žádost spotřebitele je pojišťovna povinna v písemné formě zdůvodnit výši pojistného plnění, popřípadě důvod jeho zamítnutí. Pokud spotřebitel se stanoviskem pojišťovny nesouhlasí, měl by vyslovit nesouhlas a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“