Společnost


ONLINE STORE SP. Z o.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31496Reklamace, nedodržení podmínek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2019, před 6 lety

Magdaléna Smolíková

Znění stížnosti

V prosinci 2018,jsem koupila na Lingintelligence přes mobilní aplikaci učení angličtiny zaručenou formou, kde firma avizovala, 100% spokojenost, pokud se tak nebude dít(nebudu spokojena do 14 dnů?), lze po 14 dnech požádat o navrácení peněz zpět. Kontaktovala jsem firmu na help@intelligence.com, odepsali na některé dotazy, ale již né na reklamaci. Stránky nesplňují prodejní kritéria, nemají reklamační řád a hlavně s obálkou přišel kód bez dokladu k objednanému zboží, tj. mám k mé objednávce pouze obálku o zaplacení dobírky na částku 3429CZK na Online Store Sp.z.o.o., Strojnická 373, Ceský Tein 1, 73701, zakoupená nejširší varianta Expert, ale bez faktury či dokladu?? Posílala jsem opětovně dotaz na mou reklamaci, bezúspěšně. Dnes zasílám další výzvu ohledně mé prosby o kontaktování a vyřízení reklamace.


Produkt

Lingintelligence, angličtina Úroveň IV expert zaplacená částka 3429CZK


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2019 11:41, před 6 lety

Prodávající má povinnost vydat doklad o zaplacení zboží či poskytnutí služby pokud o to spotřebitel požádá. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu o zaplacení písemně za využití poštovních služeb. Nevystaví-li prodávající ani tak doklad o zaplacení, dopouští se správního deliktu, za který mu hrozí pokuta ve výši až 1 000 000,- Kč. Dohled nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Pro uplatnění reklamace však tento doklad není potřeba. Stačí prokázat, že věc byla zakoupena u prodávajícího. K tomuto by mohl posloužit například výpis z účtu.

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2019 10:52, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.