Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pokoušel jsem se změnit místo dodání doporučené zásilky na základě podacího lístku, který mně zaslal odesilatel. Abych však mohl adresu změnit, musím znát data z oznámení o uložení zásilky. To tedy znamená, že si musím na původní adrese oznámení vyzvednout a na jejím základě teprve mohu požádat o změnu dodací adresy. Konkrétně se jedná o zásilku RR884073721CZ podanpo v Praze 32 s původní adresou Klatovy u Slunce 408 a chci změnit dodací adresu na Rýzmberská 385, 34506 Kdyně. Můžete mně změnu zařídit. Jinak musím jet
na původní adresu do Klatov. Není to poněkud hloupé?
Děkuji vám.
Jirák
Zařídit změnu dodací adresy.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman