Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
jsme obcany EU (nemecka statni prislusnost) a prave prechazime ke spolecnosti T-mobile. Kdyz jsme chteli vyuzit moznosti, koupit u T-mobile mobilni telefon pro naseho syna na splátky, bylo nam receno, ze tuto moznost respektive toto pravo na splatkovou koupi maji pouze obcané CR, nikoliv cizinci.
Zijeme v CR jiz vice nez 20 let, jsme zde trvale hlaseni, pracuejeme zde a platime zde dane. Tim padem mame dle cizineckého zakona kromne volebniho prava vsekere prava a povinnosti, jako vsichni cesti obcane.
Rada bych mela vysvetleni, jak je tento postup z hlediska Evropské úmluvy o lidských právech a zde z hlediska zákazu diskriminace a dalsich evropskyćh predpisu jako je Amsterdamská smlouva a ruzné evropské smernice mozna.
Velice dekuji za vysvetleni.
Pozaduji jasne oduvodneni postupu,vcetne pravnich podkladu, ktery postup, zachazet s obcany EU jinak nez s obcany CR, ospravedlnuje.
|
Tweet |
Přímou diskriminací se rozumí takové jednání, kdy se s jednou osobou zachází méně příznivě, než se zachází nebo zacházelo nebo by se zacházelo s jinou osobou ve srovnatelné situaci, a to z důvodu rasy, etnického původu, národnosti, pohlaví, sexuální orientace, věku, zdravotního postižení, náboženského vyznání, víry či světového názoru.
Pokud by byl důvod pro neposkytnutí služby jeden z výše uvedených, může se spotřebitelka domáhat, aby bylo od diskriminačního jednání upuštěno, aby byly odstraněny následky diskriminačního zásahu a aby mu bylo dáno přiměřené zadostiučinění. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že dochází k diskriminačnímu jednání, může se obrátit na úřad veřejného ochránce práv. Více informací je možné vyhledat na webové adrese http://www.ochrance.cz/diskriminace/.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.