Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Chybí návod v českém jazyku, a nedostala jsem doklad o zaplacení.
Chci návod na použití v češtině a doklad o zaplacení-fakturu.
Děkuji.
|
Tweet |
Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitelku o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Na žádost spotřebitelky je také prodávající povinen vystavit jí doklad o zaplacení zboží.
V dokladu musí být uvedeno datum prodeje zboží, o jaké zboží se jedná a za jakou cenu bylo zboží prodáno. Dále musí doklad obsahovat identifikační údaje prodávajícího.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý deň, nech nás zákazníčka kontaktuje na e-mail info@vigoshop.cz. Všetky potrebné doklady jej samozrejme dopošleme. Ďakujem.
Vigoshop
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.