Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31504Naprosto nedostatečné informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2019, před 6 lety

Milena Bednaříková

Znění stížnosti

Dne 14.3.2019 jsme měli zpáteční jízdenky na návrat z Brna do Ostravy.Cesta
do Brna byla z Kojetína nahrazena autobusem.Bez problémů.Ale při zpáteční
cestě cca ve 14 hod z Brna nás nikdo neinformoval,že už nejezdí autobus,ale
pojedeme celou cestu vlakem.Info jsem naštěstí získala v brněnském infocentru, protože jsem chtěla vědět kde bude stát autobus k náhradní dopravě, neboť zastávky pro autobus byly 2 jedna s popisem Brno dolní nádraží a druhá s popisem Brno hl.n.Na nádraží jsem posléze sice s problémy,
ale získala info, že vlak jede ze 4,.nástupiště do Židenic a tam přestoupíme
na vlak směr Bohumín.Do Židenic jsme dojeli se zpožděním a na dotaz směrem
k průvodčímu,který stál na nástupišti kde stojí vlak na Bohumín - odpověď-
já NEVÍM.Posléze nahlédl do nějakého přístroje a sdělil nám,že vlak právě
ujel!!! A dále se divil proč jsme jeli do Židenic, že jsme měli jet na Brno
dolní nádraží.Informace opravdu úžasné!! Dále nás odkázal na výpravčího,který nám sdělil,že vlak na nás čeká na 3.nástupišti.Jelikož jsme
ssebou měli malé dítě s vyplazeným jazykem jsme doběhli na určený vlak.
Opravdu nechápu proč nejsou cestující informováni buď hlášením rozhlasem
nebo obyčejnou cedulí nebo směrovkou kam se má cestující po vystoupení
z vlaku a přestupu na Bohumín ubírat.Prostě České dráhy jsou úžasné!!!!
Očekávám relevantní odpověď, neboť tato cesta mě naprosto otrávila a pokud
bude jiná možnost budu se Českým drahám vyhýbat!!!!!


Požadované řešení

Relevantní informace na nádražích při přestupech!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2019 10:16, před 6 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jeví jako nejlepší možné řešení konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2019 12:47, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.