Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
jsem stálým zákazníkem supermarketu Tesco Seifertova ul. Ústí nad Labem-Neštěmice.Nikdy jsem neměla problém s personálem této prodejny,pokaždé mi ochotně pomohli a pokud došlo k reklamaci byla vždy zdvořile vyřízena.Usměvavé prodavačky,vstřícné.....včera dne 19.3.2019 mě při nákupu opravdu zaskočilo jednání zřejmě nového vedení této prodejny.Byla jsem dost netaktním způsobem upozorněna na to,že zavírají,abych ukončila nákup.Byla přesně 19.45h,přestože nikde nebylo upozornění o změně pracovní doby i na letácích a internetovém portálu je stále pracovní doba do 21.00h. Zeptala jsem se od kdy je tato změna,bylo mi neurvala odpovězeno,že od začátku března,že už bych to mohla vědět.Odešla jsem opravdu znechucena,jako doklad mám i účtenku o zaplacení s přesným časem 19:46:15.Nekoupila jsem ani pečivo,neboť již bylo pracovníkem staženo do beden a uklizeno z prodejny.Ráda bych věděla,jak je to s pracovní dobou supermarketu a myslím,že by nebylo od věci,kdyby zaměstnanci procházeli školením profesního jednání a komunikace s klientem,tak,jako my,pracovníci bankovního sektoru.
Předem děkuji za projednání mé připomínky.Jitka Balážová
Provozovna č.:1501,Pokladna č.002,č.účtenky:0219 Tržba evidována v běžném režimu 19/03/19 19:46:23 04009 002 1005 0219
Projednání a vyjádření k problému
|
Tweet |
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.