Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#31505Přístup a jednání se zákazníky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2019, před 6 lety

Milan Baláž

Znění stížnosti

Dobrý den,
jsem stálým zákazníkem supermarketu Tesco Seifertova ul. Ústí nad Labem-Neštěmice.Nikdy jsem neměla problém s personálem této prodejny,pokaždé mi ochotně pomohli a pokud došlo k reklamaci byla vždy zdvořile vyřízena.Usměvavé prodavačky,vstřícné.....včera dne 19.3.2019 mě při nákupu opravdu zaskočilo jednání zřejmě nového vedení této prodejny.Byla jsem dost netaktním způsobem upozorněna na to,že zavírají,abych ukončila nákup.Byla přesně 19.45h,přestože nikde nebylo upozornění o změně pracovní doby i na letácích a internetovém portálu je stále pracovní doba do 21.00h. Zeptala jsem se od kdy je tato změna,bylo mi neurvala odpovězeno,že od začátku března,že už bych to mohla vědět.Odešla jsem opravdu znechucena,jako doklad mám i účtenku o zaplacení s přesným časem 19:46:15.Nekoupila jsem ani pečivo,neboť již bylo pracovníkem staženo do beden a uklizeno z prodejny.Ráda bych věděla,jak je to s pracovní dobou supermarketu a myslím,že by nebylo od věci,kdyby zaměstnanci procházeli školením profesního jednání a komunikace s klientem,tak,jako my,pracovníci bankovního sektoru.
Předem děkuji za projednání mé připomínky.Jitka Balážová


Produkt

Provozovna č.:1501,Pokladna č.002,č.účtenky:0219 Tržba evidována v běžném režimu 19/03/19 19:46:23 04009 002 1005 0219


Požadované řešení

Projednání a vyjádření k problému


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2019 10:06, před 6 lety

Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2019 12:34, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.