Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#31506Stornované objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2019, před 6 lety

Tomáš Jirouš

Znění stížnosti

Dobrý den.Dne 13.3.2019 jsem na eshopu Mall.cz provedl několik objednávek..Probíhala akce,kdy po zadání a následném schválení slevového kódu (tel1000) byla z objednávky odečtena částka 1000kč. Po odeslání objednávky,přišlo emailem potvrzení objednávky s odečtenou částkou včetně schválení slevového kódu. Společnost Mall se hájí tím,že šlo o chybu špatně nastaveného slevového kódu,který měl být pouze na televize přesahující hodnotu 15000kč. Za celou dobu objednávky jsem bohužel u žádného zboží na tuto podmínku nenarazil a ani mě při potvrzování objednávky na ní nic neupozornilo. Objednávky byly schváleny a následně potvrzeny kupní smlouvou se schváleným kódem a odečtenou částkou 1000 korun.
Vím o spoustě lidí (asi 250) kterým společnost tyto objednávky schválila,odeslala, a následně začala balíky stahovat zpět od přepravních společností.Někteří se zásilek dočkali a někteří bohužel ne.Dokonce lidem chodily zprávy ať si balíky v žádném případě nevyzvedávají. Společnost Mall na vše reaguje pouze hromadnými emaily,po telefonu se odmítají bavit.


Produkt

Nákup elektro..storno 5 objednávek


Požadované řešení

Obnovení a zaslání stornovaných objednávek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2019 10:02, před 6 lety

Pokud byl při nabízení služby uváděn nepravdivý, nebo neúplný údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2019 18:18, před 6 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2019 08:29, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.