Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
11.3.2019 jsem si objednala a zaplatila přepravu dvou balíčků u společnosti DeliBarry.12.3.2019 přijel řidič společnosti Geis,balíčky,po dlouhém výslechu co v nich je,převzal a odvezl s tím,že na dokladu o převzetí bylo datum doručení 13.3.2019.Balíčky nedoručili,zatajovali je a pak přiznali,že je zadržují na svozovém depu v Brně.Na dotaz co to má znamenat,mi oznámili,že společnost DeliBarry dluží a oni balíčky nevydají,dokud jim nezaplatí!Dnes je 20.3.2019 a balíčky nikde.A i dál Geis pro DeliBarry od lidí bere balíčky,ikdyž ví,že je nedoručí.Vědomě zákazníky poškozují a berou je jako rukojmí,místo toho,aby vše řešili právníky!!!
Doručení a nebo vrácení nepoškozených balíčků a peněz za nedodržení doby doručení.Hlavně ale ukončení neférového jednání společnosti Geis a DeliBaryy
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.