Společnost


iMedia 888 GmbH

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31515Neoprávněné naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2019, před 6 lety

Dominik Fort

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes jsem zjistil, že mi tato společnost nevědomě strhává peníze z mého účtu. Nikde jsem se na jejich stránkách neregistroval ani nevím o žádném mém účtu u této společnosti. Zatím jsem neuskutečnil žádný krok. Prosím Vás o radu a pomoc, jak se může člověk domoci svých peněz zpět a hlavně se můžu této společnosti jednou pro vždy zbavit. Jedná se o nějakou seznamovací společnost.


Produkt

The Casual Lounge


Požadované řešení

Požadoval bych navrácení peněz jelikož žádný jejich produkt nevyužívám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2019 08:09, před 6 lety

Výše uvedená společnost provozuje internetové seznamky a podobné komunikační portály.

Získala-li společnost majetkový prospěch bez právního důvodu nebo na základě právního důvodu, který ale odpadl, bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Společnost je proto vhodné vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení.

Spotřebitel by se také mohl pokusit využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více informací o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2019 10:48, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.