Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.2.2019 jsem v e-shopu Kliky Bomark objednal 4 kliky v celkove vysi 6.134 kc, platbou prevodem uvnitr jedne banky (platba tedy musela byt pripsana okamzite) S predpokladanou lhutou dodani 3-4 tydny.
PO uplynuti teto lhuty jsem se 18.3.2019 e-mailem (na eshop@klikybomark) dotazal obchodu na stav objednavky. Zde bez jakekoliv reakce. Nasledujici den jsem si procetl hodnoceni obchodu (na Heurece), ktere z poloviny pripadu vykazovalo podobne chovani. Vylakani penez platbou predem a i pres urgence, nedodane zbozi a dohadovani se o penezich. Obchod jsem se snazil nasleduji den rano - v uvadene pracovni hodiny, znovu kontaktovat telefonicky. Na uvedenem cisle byl ale pouze zaznamnik, odkazujici na mail: obchod@klikybomark.cz (konec hovoru). Na tento email jsem tedy znovu poslal svuj dotaz na stav objednavky a zaroven obchodnika upozornil, ze zbozi uz na jeho webu nelze dohledat, abych si to sam mohl overit. V prubehu dopoledne prisla odpoved, cituji: "Dobrá den, za minutku jdu na sklad a zjistím, kde je problém". Ovsem kdyz mi ani pak, po primerene lhute - ktera by se dala z teto zpravy usoudit, ze bude behem par hodin, neprisla od obchodnika odpoved na muj puvodni dotaz. Pozadal jsem o stornovani objednavky a vraceni penez na muj ucet, ktery jsem v mailu uvedl. Na tomto postupu trvam, chci spor o vraceni penez vyresit co nejdrive. O pripadny prislib prodlouzeni doby dodani, nebo jiny druh zbzi nemam zajem. Obchod ztratil mou duveru
Klika na dveře Spring minimalistické rozety černá matná- povrchová úprava : bílá matná. 1x WC sada s otocnym kolikem, 1x sada pro klic, 2x kliky bez spodnich rozet. Faktura cislo modelu neudava. Po mem prvnim dotazu uz se zbozi na strankach neobjevuje
vraceni penez v nejkratsi lhute
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.