Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#3152Postup pri reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 měsíců 15 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2014, před 11 lety

Martin Krak

Znění stížnosti

Dobry den! Nejedna se ani tak o stiznost jako spise o dotaz. Dne 11.2. 2014 jsem u spolecnosti MALL.cz zakoupil receiver + blue -ray prehravac, pricemz byl prehravac uveden ze je k receiveru jakoby v akci zdarma. Prehravac se okamzite porouchal nasledkem cehoz mi vypalil na uplne nove repro. soustave vyskovy reproduktor. (skoda 4700kc)Dne 31.3. jsem uplatnil reklamaci u prodejce kde jsem jasne uvedl ze trvam na vraceni penez.Z komunikace ze servisnim strediskem vim ze vyrobek shledali neopravitelnym. Dne 29.4. jsem byl vyzvan k vyzvednuti noveho vyrobku.Ja trvam na vraceni penez. Na me dotazy spolecnost nereaguje. Je postup prodejce v poradku? Mam narok na vraceni penez ? DEKUJU ZA ODPOVED !


Produkt

receiver VSX-528-K + blue - ray BDP-160-K PIONEER C. reklamace 2600122655


Požadované řešení

Jak jsem uvedl vyse vyrobek koupeny u spolecnosti MALL. cz mi zpusobil znacne neprijemnosti a tudiz pozaduji vraceni penez. Zbyli funkcni vyrobek samozrejmne vratim. Nebo pozaduji adekvatni castku za vadny vyrobek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2014 09:21, před 11 lety

V tomto případě, pokud byl vadný pouze jeden výrobek a nikoli celá řada, má prodejce dle § 2169 občanského zákoníku možnost napravit vadu výměnou za nový výrobek bez vady. Pokud by byla vadná celá řada těchto výrobků, tak vadu nelze odstranit výměnou a zákazník má tak právo na vrácení kupní ceny. Zároveň, pokud byla výrobekm způsobena škoda, má zákazník právo ji vůči společnosti uplatnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.5.2014 14:44, před 11 lety

Dobrý den, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Děkujeme za zaslaný dotaz, ráda Vám s tím pomohu. Spojila jsem se s naším reklamačním oddělením a budou Vás informovat na Vaší emailovou adresu o dalším postupu.
Děkujeme za trpělivost.

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.5.2014 16:49, před 11 lety


Martin Krak

Dobry den ! Dnes jsem obdrzel od spolecnosti MALL. cz vyjadreni k memu pripadu. Bylo mi zdeleno ze pristupuji na moji zadost a v nejblizsi dobe mi vrati na ucet penize za nakup u jejich spolecnosti.Byli vstricni i ke skode kterou mi vyrobek zpusobil. Ja uz celou zalezitost resim s jejich dodavatelem. Timto VAM to je redakci D testu chci podekovat za pomoc bez ktere a tim jsem si jisty bych tohoto vysledku nedosahl. M. Krak

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 12:55, před 10 lety

Vzhledem k dostupným vyjádřením stran považujeme záležitost za vyřízenou dohodou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.