Společnost


Delibarry Inc.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#31520Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2019, před 6 lety

Miluše Srbková

Znění stížnosti

14.3.2019 jsem u Deli Barry objednala doručení zásilky na dobírku prodaného horského kola a zaplatila. Doručovací společnost Geis vyzvedla balík v kartonové krabici v pondělí 18.3.2019. K dnešnímu dni tj. 21.3.2019 je zásilka stále na přijímacím depu firmy Geis a odmítají ji doručit s tím, že jsou "nějaké" spory mezi firmami Deli Barry a Geis, které řeší vedení. Ale já odmítám, aby moje zásilka byla rukojmím řešení nejakých sporu, které mi ostatně nikdo nechtěl vysvětlit. Příjemce na mě samozřejmě tlačí, neboť poslal zálohu na kupní cenu za kolo a já také potřebuji doplatek kupní ceny.
Komunikovala jsem já i příjemce jak s firmou Deli Barry, tak s firmou Geis a operátoři jen opakují, že nejsou oprávněni nic říct.


Produkt

horské kolo cannondale, cena 15 tis. Kč,


Požadované řešení

Bezodkladné doručení zásilky příjemci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2019 09:26, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2019 10:44, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.