Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, chtěla bych si postěžoval na vaší rozvážecí službu. A byla bych ráda, kdyby to někdo řešil. Objednávala jsem si dvakrát balíček a namísto české pošty jsem dala PPL, protože mi to vždy přišlo. V den dodání balíčku mi nikdo nenapsal žádnou SMS, ani mi nikdo nevolal. Tak se jdu večer kouknout na email a tak mu přišlo, že mě nezastihl doma a že mou zásilku dali na nějaké místo, kde si jí mám vyzvednout. I přesto, že jsem si tam zaplatila dobírku a odvoz domu. Včera jsem měla objednaný další balíček, na který mi tedy napsaly SMS a i mi volaly, ale řidiš byl nepříjemný, arogantní. Pobužel studují ještě školu, tak jsem si balík nemohla vyzvednout. Tak jsem mu volala, jestli by byl tak hodný a přivezl mi to ke škole okolo, které jel ten den minimálně 4 krát a nebo jestli by mi to mohl přivést trošku později. Odpověď na tyto dva dotazy jsem dostala:"Nemůže mi to přivést někam jinam, protože to není prý jeho trasa" "nemůžu to přivést později nemám na to čas" takže za mě PPL má velké -. A kam se hrabe na Českou poštu, ta se teď o mnohem více zlepšila, jsou vstřícný, příjemný.
Najmout příjemne a ochotně řidiče. A pokavad klient, který si tuto službu zaplatí, tak si snad může říct místo kde se nachází a němusi čekat na SMS doma. Děkuji
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.