Společnost


ExaSoft Holding a.s.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#31526Nevrácení celé částky poštovného při reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2019, před 6 lety

Jitka Zaoralová

Znění stížnosti

U této společnosti jsem reklamovala zakoupené zboží (4 ks skleněných hrnků DéLonghi v hodnotě 639,- Kč). Reklamace mi byla uznána, avšak poštovné mi bylo vráceno jen z části. Náklady na odeslání reklamovaného zboží činily 146,- Kč a obchodníkem mi bylo vráceno pouze 94,- Kč. Podotýkám, že jsem zboží odeslala prostřednictvím České pošty dne 12.2.2019 jako cenný, křehký balík. Levnější variantu (doporučený balík) jsem nemohla zvolit, jelikož u této služby nelze zásilku odeslat jako křehkou. Dle mého názoru se jednalo o účelně vynaložené náklady, jelikož se domnívám, že pokud by se obsah zásilky cestou k obchodníkovi jakkoliv poškodil, neměla bych nárok na uplatnění reklamace z důvodu nevhodného zabezpečení zásilky. S obchodníkem jsem záležitost řešila prostřednictvím mailové komunikace a bylo mi sděleno, že mi byly proplaceny účelně vynaložené náklady, které jsou definovány jako nejnižší možné. Já jsem ale přesvědčena, že nejnižší možné náklady činily 146,- Kč.


Produkt

DéLonghi sklenice, 2 sady


Požadované řešení

Žádám o doplacení rozdílu účelně vynaložených nákladů ve výši 52,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2019 14:40, před 6 lety

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku. Zákon však nestanoví, co se považuje za účelně vynaložené náklady. Účelně vynaložené náklady je nutné chápat jako ty nejmenší nutné s přihlédnutím k vzdálenosti pobočky, objemnosti zboží a možnosti náklady snížit. Výši nákladů je třeba prokázat. Jestliže v daném případě bylo nutné odeslat zásilku jako křehký balík, potom to byl účelně vynaložený náklad.

Pokud by mezi spotřebitelem a podnikatelem panoval spor o to, co je v daném případě možné ještě považovat za účelně vynaložené náklady, je možné se pro jeho vyřešení obrátit na soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2019 16:18, před 6 lety

Vážená paní Zaoralová,

v rámci uznané reklamace přiznáváme náhradu za dopravu, přičemž její výše je určena dle nejlevnější dopravy, kterou my zákazníkům nabízíme. Ve Vašem případě to bylo 94 Kč. Reklamované sklenice jsou speciálně tvrzené, nárazuvzdorné, balené v bublinkové fólii a krabici. My je také neposíláme přepravní službou v nějakém speciální režimu jako křehké. Stačilo je tady poslat jako běžný balík.

Nicméně Vaší argumentaci rozumím a chápu, že s těmito informacemi normálně nepracujete a nemohla jste to vědět. Proto Vaši stížnost akceptujeme a vyplatíme Vám zpět ještě 52 Kč.

Hezký den
Radim Malchárek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.4.2019 12:09, před 6 lety


Jitka Zaoralová

S rozhodnutím společnosti jsem spokojená, ale bohužel do dnešního dne mi výše uvedená částka vrácena nebyla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2019 10:07, před 6 lety

Vážená paní Zaoralová,

kontroloval jsem to. Nějaký den trvalo kolečko ve firmě, musel se opravovat daňový doklad. Nicméně ve středu odpoledne odcházel do banky příkaz k úhradě. Pokud nedostanete peníze dnes, pak nejpozději v pondělí.

S pozdravem
Radim Malchárek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.4.2019 20:38, před 6 lety


Jitka Zaoralová

Dobrý den, pane Malchárku,

děkuji za vrácenou částku, kterou jsem dnes obdržela. Tímto považuji celou záležitost za uzavřenou.

S pozdravem
Jitka Zaoralová

Ráda bych touto cestou poděkovala také dTestu za ochotu a vstřícnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2019 14:27, před 6 lety

Na základě výše uvedeného vyjádření stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.