Společnost


KŠV Car s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3153Nesouhlas s postupem autoservisu při opravě vozidla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 15 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2014, před 11 lety

Angelika Kyselova

Znění stížnosti

Vážená paní, vážený pane,

obracím se na Vás se svým dotazem týkajícím se opravy závady mého vozidla.

Do autorizovaného autoservisu KŠV s.r.o. Chomutov jsem 14.04.2014 dala do opravy svůj vůz Opel Vectra B. Vozidlo občas, především při delším odstavení, nestartovalo, respektive startovalo s obtížemi. Tato porucha nebyla odstraněna v jiném servisu, kde byly vyměněny určité díly, proto jsem si vybrala "kvalitní" autorizovaný servis. Oprava byla týden předem objednána, vozidlo bylo dáno do servisu 14.04.2014. Termín vyhotovení měl být dle zakázkového listu 25.04.2014. Do dnešního dne (14.5.) vozidlo nebylo opraveno a pokud bych neustále servis neurgovala, zřejmě by se ani nezačalo. Délka opravy byl první problém. Včera jsem opět urgovala další informace a technik mi oznámil, že při diagnostice vozidlo vykazuje "nesmyslné" údaje, které se při předchozí diagnostice neobjevovaly. Navíc vozidlo už prý vůbec nejede. Toto bylo konstatováno po 29 dnech, po mnoha urgencích z mé strany. Vozidlo bylo při předání do servisu po technické stránce bez zjevých problémů, byla zde pouze závada na startování, kterou jsem chtěla odstranit. Přístup servisu byl od počátku velmi laxní a nyní po urgencích je přístup servisu velmi nevstřícný. Vedoucí servisu se mnou odmítá jednat s cílem najít kompromisní řešení, velice neurvale mě nařknul ze spekulativního jednání, když požaduji uvedení vozidla do původního stavu, kdy bylo vozidlo alespoň pojízdné. Servis mi nyní vyhrožuje trestním oznámením, že jsem vozidlo umístila do servisu s cílem získat opravu zdarma, vyhrožuje mi, že si bude na mé jednání stěžovat u mého zaměstnavatele, čemuž vůbec nerozumím, a celkově prý bude vůči mě postupovat velmi tvrdě. Servis usiluje o to, abych si vůz co nejrychleji vyzvedla, zaplatila a odvezla na odtahovce, protože už vůbec nejede. Poslala jsem do servisu včera, dne 13.05., písemnou reklamaci, na kterou mi zatím servis neodpověděl. Poslala jsem také podnět na ČOI, ale dostala jsem zprávu, že v této záležitosti není ČOI kompetentní. Proto Vás velmi prosím, zda byste mi mohli poradit, jak dále postupovat v této velice nemilé záležitosti. Musím si vyzvednout auto v servisu, byť není závada odstraněna a auto už není ani pojízdné? Popřípadě je mou povinností zaplatit opravu v hotovosti, nebo mohu auto vyzvednout a požadovanou platbu odložit a řešit soudně? Celý případ mě velice mrzí, nejsem typ konfliktního člověka a velice nepříjemně mě překvapil přístup autorizovaného autoservisu Opel.

Předem velmi děkuji za Vaši odpověď a jsem s pozdravem

Ing. Angelika Kyselová


Požadované řešení

Uvedení vozidla do původního stavu před započetím opravy na náklady autoservisu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 14:00, před 11 lety

Zhotovitel je povinen provést opravu v ujednaném čase. Pokud zhotovitel následně zjistil skutečnosti, které ovlivňují dobu trvání opravy a například i cenu, byl o této skutečnosti povinen spotřebitele informovat. Nesplněním sjednané doby se zhotovitel dostal do prodlení. V takovém případě má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy o opravě, pokud zhotovitel nesjedná nápravu v dodatečně stanovené lhůtě.
Odstoupením se smlouva ruší a zhotovitel by byl povinen vrátit vůz ve stavu, v jakém ho obdržel (zde by se vycházelo z předávacího protokolu). Spotřebitel by byl povinen pouze k náhradě nákladů, ze kterých by měl nějaký prospěch.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 13:01, před 10 lety

Společnost KŠV Car s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.