Společnost


Avast Software s.r.o.

Počet nahlášených stížností:105
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#31530Nemožnost zrušení produktu, nezaslaná objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2019, před 6 lety

Filip Zobač

Znění stížnosti

Dobrý den,

již druhý měsíc řeším problém s produktem od firmy Avast. Vyzkoušel jsem si jejich nástroj Avast Cleanup, který nabízejí zdarma po dobu dvou měsíců a potom má dojít k automatickému prodloužení smlouvy na 1 rok za 790Kč. Tento produkt mi ovšem nevyhovoval, a tak jsem se ho po pár dnech rozhodl zrušit. Což ovšem nebylo možné, protože mi na email nedošlo žádné číslo objednávky, které je vyžadováno pro zrušení produktu dle pokynů na oficiální podpoře Avast. Místo toho jsem se dočkal jen automaticky vygenerovaného emailu, který mi nijak nepomohl. Počkal jsem tedy až uplyne dvouměsíční lhůta, protože firma uváděla, že 7 dní před tímto uplynutím budu uvědomen a budu moci tento produkt přestat využívat bez jakéhokoliv poplatku. Ovšem opět nic nepřišlo. Dne 20. 3. 2019 mi byla z účtu stržena výše zmiňovaná částka. Znovu jsem kontaktoval Avast podporu, ale přišel stejný email jako před dvěma měsíci, ve kterém se uvádí, že bez čísla objednávky mi nejsou schopni pomoci, avšak číslo objednávky mi nebylo nikdy zasláno/sděleno. Proto se obracím na Vás o pomoc. Děkuji.
Filip Zobač


Produkt

Avast Cleanup Premium


Požadované řešení

Vrácení peněz a zrušení automatického prodlužování tohoto placeného produktu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2019 15:43, před 6 lety

Samotná prolongace smluvního vztahu není zakázaná. Smlouvu se společností je třeba včas před prodloužením ukončit. Pokud by společnost spotřebiteli bránila smlouvu zrušit, zkracovala by tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání by se nepřihlížílo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2019 12:33, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.