Společnost


Eduardo Royal Residence s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31535Reklamace telefonu - uzavřený e-shop, sídlo společnosti nepřijímá zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2019, před 6 lety

Marek Hanousek

Znění stížnosti

dne 14. 9. 2017 jsem si koupil v e-shopu elektrortv.cz mobilní telefon Apple iPhone 6s 16GB Gold.
Již byl jednou reklamován (15. 12. 2017) z důvodu: vypadává signál; při chůzi vypadává hovor; při neočekávaném ukončení hovoru telefon píše - hovor selhal; při slabším signálu nelze hovor přijmout.
Ten samý problém mám i teď (3. 1. 2019). Bohužel pobočka (Francouzská 96, 101 00 Praha), kde jsem telefon kupoval, je uzavřena a doporučený dopis do sídla společnosti: Eduardo Royal Residence s.r.o., Chotěšovská 680/1, 190 00 Praha - Letňany, Česká republika
si nikdo nevyzvedl.
Nevím, jak společnost kontaktovat.


Produkt

Apple iPhone 6s 16GB Gold


Požadované řešení

Oprava nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2019 12:28, před 6 lety

Prodávající je povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i místě nebo sídle podnikání. Dle obchodního rejstříku je sídlem společnosti následující adresa Chotěšovská 680/1, 190 00, Praha 9 - Letňany.

Nepřijme-li prodávající na této adrese zboží do reklamace, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. V takovém případě by se měl spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci, neboť tento úřad vykonává dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2019 09:12, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.