Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, ve středu 20.3.2019 jsem obdržel sms že mezi 16:00 a 18:00 mi přivezou balík. Čekal jsem doma 2h a nikdo nepřišel. Ve čtvrtek 21.3.2019 jsem obdržel další sms že balík opět dorazí mezi 16:00 a 18:00 tak jsem si podle toho opět zařídil svůj denní program abych byl v tu dobu doma. kolem 13:30 mě kontaktoval řidič s tím že za 5 minut mi doveze balík. Samozřejmě jsem byl mimo svého bydliště jelikož jsem s tím nepočítal. Tvrdil mi že v mezi 16:00 a 18:00 to nestíhá tak ať si proto zajedu do depa. Prosím urychleně o nápravné opatření, ten balík mi hodně spěchá.
Číslo zásilky je 05891985957
Předem děkuji za pochopení.
Výměna vašeho řidiče a normální domluva na čase doručení.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.