Společnost


Avast Software s.r.o.

Počet nahlášených stížností:105
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#31547Neoprávněně stržená platba z účtu za neobjednaný produkt - DRI SHANNON, IRL

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2019, před 6 lety

Petr Doskočil

Znění stížnosti

Dne 22.03.2019, 07:16 mi bylo neoprávněně firmou : DRI SHANNON, IRL stržena platba 1190 Kč. Reference úhrady : 3461900363.

Žádný produkt nepoužívám, nic jsem neobjednala !
Tato platební karta ( potvrzeno bankou vydavatele ) je používána výhradně k přímé platbě potravin, nikoli kdekoli jinde.


číslo tiketu reklamace u AVAST: 08309048


Produkt

číslo tiketu reklamace u AVAST: 08309048


Požadované řešení

Okamžité vrácení neoprávněně stržených prostředků z karty zpět !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2019 12:15, před 6 lety

Společnost může účtovat platby spotřebitelům pouze v případě, že k tomu má právní důvod. Typickým důvodem je např. uzavření smlouvy.

Pokud by nebylo možné platbu identifikovat, doporučujeme spotřebiteli kontaktovat banku a platbu reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2019 12:20, před 6 lety

Se zákazníkem jsme již v komunikaci v našem portálu podpory pod číslem 08309048.

Z důvodu ochrany osobních údajů zákazníka bude komunikace vedena pouze na portále naší podpory.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2019 12:24, před 6 lety

Stížnost tedy přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby zde mohl případně informovat o výsledku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2019 11:09, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.