Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
prosím Vás o radu jak se zachovat v mé situaci. Vybral jsem si na internetovém obchodě spodní prádlo, vybral velikost a objednal.Po potvrzení objednávky jsem zaplatil předem.Po obdržení zboží jsem ho vybalil a zjistil že nemá udávané rozměry, tudíž jsem ho vyfotil s přiloženým metrem aby bylo jasně vidět že velikost neodpovídá mému objednanému zboží a obrátil se s reklamací na prodejce.Ten reklamaci neuznává s odůvodněním ,že jde o spodní prádlo které nelze reklamovat z hygienických důvodů.Prádlo nebylo nikdy zkoušeno na tělo ani jinak,pouze jsem ho měřil metrem.
Prosím tedy o radu, zda má prodejce pravdu či nikoli.
Níže Vám posílám pro přesnost i kopie mailů s prodejcem.
Dobrý den,
bohužel musím reklamovat zboží "dámský sexy komplet Lia -černá varianta: velikost XXL"
protože velikost neodpovídá objednanému zboží. V příloze zasílám foto kde je jasně vidět že toto není správná velikost, proto tahle reklamace. Potřeboval bych tedy vědět jak a kam si přejete poslat zboží a požaduji i proplacení poštovného k Vám. Podotýkám že toto není vrácení zboží bez udání důvodu, ale řadná reklamace.
Objednávka č. 1190134072
Tabulka velikostí:
Velikost Hrudník (cm) Pas (cm) M 86-91 66-71 L 91-97 71-76 XL 96-102 81-86 XXL 102-107 86-91
Dobrý den,
přijali jsme Vaši reklamaci k vyřízení.
Jak máme uvedeno v obchodních podmínkách: "Zakoupené spodní prádlo z hygienických důvodů není možné vrátit ani reklamovat."Dle ustanovení § 1837, písm. g) zákona č. 89/2012, občanského zákoníku “nelze odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienického důvodu jej není možné vrátit.”
Na základě této skutečnosti bude Vaše reklamace zamítnuta.
Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den.Tým Pošta Zdarma
Dobrý den,
dle dnešního telefonního rozhovoru ohledně této reklamace jsem byl požádán o dodatečné foto obalu, kde má být viditelná velikost dodaného zboží na obalu. Jak je vidět, tak označení na obalu odpovídá objednanému zboží (XXL), nicméně na fotce kalhotek s přiloženým metrem je jasně vidět že kalhotky mají obvod pasu cca 60cm ( po natáhnutí možná i 70cm) nikoli však 86-91cm jako velikost XXL. To stejné je i s vrchním dílem, kde obvod přes prsa má být 102-107, což určitě taky není a ani jsem to neměřil, nebylo potřeba-to je vidět že to není velikost pro prsa č.5, ale 1 nebo 2.
Chápu že nelze vrátit spodní prádlo z hygienických důvodů,ale za předpokladu že jsem obdržel špatnou velikost mě toto nepřijde jako pádný argument. Vám ano?
S pozdravem
Dobrý den,
situaci jsme ještě jednou prověřili, bohužel v tomto případě, že se
jedná o spodní prádlo nelze uznat, můžeme Vám nabídnout slevový kupon
na další nákup
--
S přátelským pozdravem Zuzana
Pošta zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.
Mockrát Vám děkuji za Vaší pomoc
Fabík
objednané položky:1 ks Dámský sexy komplet Lia - černý varianta: Velikost-XXL 1 ks Sexy košilka se šněrováním Madmoiselle - červená varianta: Velikost - XXL 1 ks Dvoudílné dámské plavky Parotia - modrá varianta: Velikost - 2XL
Požaduji vrácení peněz a nejlépe aby se podala hromadná žaloba na fy.Ateli investment s.r.o. protože podvedených je hromada lidí(viz recenze). Tato společnost provozuje několoik e-shopu pod různými názvy a dále okrádá zákazníky. Takovýchto parazitů je třeba se urychleně zbavit
|
Tweet |
Pokud zakoupené spodní prádlo přesně neodpovídá tabulkám a popisu uvedeným na stránkách společnosti, má spotřebitel právo takové zboží reklamovat. Prodejce je povinen zboží k reklamaci přijmout a vyměnit za správnou velikost. V případě, že prodejce nebude moci poskytnout zboží v požadované velikosti, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
Pokud prodávající odmítá přijmout reklamaci zboží, u kterého záruční doba ještě neuplynula, porušuje tím zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den,
na fotografiích, které jste nám poskytl, bylo zboží vyfoceno mimo hygienický obal, ve kterém bylo zboží zasláno. V tomto případě se bohužel můžeme domnívat, že bylo zboží vyzkoušeno a na základě toho bylo zjištěno, že Vámi objednaná velikost 2XL byla malá. "Zakoupená kosmetika, spodní prádlo a produkty související s osobní hygienou není možné vrátit ani reklamovat z hygienických důvodů." (podrobnosti máme uvedené v obchodních podmínkách, se kterými jste souhlasil při odeslání závazné objednávky a které jsou dostupné na našich stránkách www.postazdarma.cz/obchodni-podminky. Bez souhlasu s obchodními podmínkami není možné objednávku odeslat.)
U každého produktu máme uvedenou orientační tabulku velikostí, přičemž vždy doporučujeme objednat velikost větší.
Pokud by zboží nebylo vyňato z obalu a obal nejevil známky otevření, je samozřejmě možné jej reklamovat nebo vrátit.
Jelikož si zákazníků vážíme, kolegyně Vám zaslala zprávu s nabídkou slevového kupónu, který můžete uplatnit při dalším nákupu.Na tuto nabídku jsme obdrželi zprávu, že o kupón nemáte zájem.
Má-li zákazník jakýkoliv dotaz, může se obrátit, aniž by vytvořil objednávku, na náš zákaznický servis a to prostřednictvím telefonu, emailu nebo i na facebooku.
Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den.
S přátelským pozdravem
Tým Pošta Zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.
Bohužel jsme nuceni podotknout, že předmětné ujednání obchodních podmínek, které vylučuje možnost reklamovat spodní prádlo je podle zákona nepřípustné. Viz § 2174 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník: "Ujednají-li strany ještě předtím, než kupující může uplatnit právo z vady věci, že se jeho práva omezí nebo že zanikají, nepřihlíží se k tomu."
Jelikož zákon ani jiný právní předpis nikde neumožňuje omezit právo spotřebitele reklamovat zboží s odůvodněním, že se jedná o spodní prádlo, nelze práva z vadného plnění v dané situaci odepřít. Jiná situace by byla, pokud by prádlo dorazilo k reklamaci zjevně intenzivně používané a výrazně znečištěné. Potom by bylo možné požadovat, aby spotřebitel před reklamací prádlo řádně vyčistil. Stále by však nešlo o důvod, na základě kterého by bylo možné odmítnout zboží přijmout do reklamace.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost reagovat.
Dobrý den,
1.zajímalo by mě jakým způsobem se dá zkontrolovat spodní prádlo bez rozbalení?
2.myslíte si že by bylo možné na sebe obléci pradlo o velikosti M 66-71cm místo XXL 86-91cm? Jestli ano ,chtěl bych to vidět-nějaká dobrovolníce se hlásí?
3.I když doporučujete objednat velikost větší,tak stále zboží nemá udávané parametry. Já objednal velikost XXL a ne M a jestli mi pak padne nebo ho vyhodím je už můj problém.
Velikost Hrudník (cm) Pas (cm)
M 86-91 66-71
L 91-97 71-76
XL 96-10 81-86
XXL 102-107 86-91
3. Nebylo by pro všechny lepší kdyby jste vyřešili problém s výrobcem ,že se stala někde chyba a ať ji odstraní, než se hádat se zákazníkama a mít tak spousty nespokojených zákazníků? Ale to už je na Vás, to je Vaše obchodní strategie.
S pozdravem
Fabík
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den,
spodní prádlo bez rozbalení není možné zkontrolovat, což chápeme, ale také se řídíme ustanovením § 1837, písm. g) zákona č. 89/2012, občanského zákoníku, kdy “nelze odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienického důvodu jej není možné vrátit.” S touto informací jste se jistě seznámil ještě před odesláním závazné objednávky v našich obchodních podmínkách, bodě 5., odstavci "Výjimky". Dále máme informaci ohledně spodního prádla uvedenou v bodě 7. Vyřízení reklamace.
S výše zmíněnými informacemi, jak jsme již uvedli, souhlasí zákazník při odeslání závazné objednávky.
Naše obchodní podmínky byly schváleny našimi právníky a jsou v souladu se zákony.
S přátelským pozdravem
Tým Pošta Zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.
Je nutné rozlišovat situaci, kdy spotřebitel reklamuje nesprávně dodané zboží a kdy odstupuje od smlouvy. Předmětná výjimka se vztahuje pouze na situaci, kdy spotřebitel využije právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu. V této situaci však uplatňuje práva z vadného plnění, takže výjimku, která je vymezena pro jiné situace, a proto je také umístěna jinde v občanském zákoníku, použít v žádném případě nelze.
Z komunikace doložené spotřebitelem a vedené zde je zjevné, že spotřebitel od začátku uplatňuje reklamaci nesprávně dodané věci, nikoliv právo na odstoupení bez udání důvodu, takže postup společnosti je skutečně v rozporu se zákonem.
Vyzýváme proto společnost, aby dostála své zákonné povinnosti a reklamaci vyřídila. Podotýkáme, že situaci nemusí řešit hned vrácením peněz, jelikož § 2169 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, umožňuje reklamaci řešit také výměnou zboží za správné (původně objednané). Nicméně, to by společnost musela stihnout do 30 dnů od uplatnění reklamace.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.