Společnost


Filip Pštros

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3155Prodán vůz se zjevnou skrytou vadou.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 15 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2014, před 11 lety

Petr Pavelek

Znění stížnosti

Od prodejce jsem zakoupil vůz audi a4 r.v.2005 s automatickou převodovkou. Prakticky po ujetí cca 100km začla převodovka nestandardně řadit, vozidlo se přepínalo do nouzového režimu, při přeřazování cukalo a nešla zařadit zpátečka. Na tuto skutečnost jsem prodejce ihned po koupi několikrát jak telefonicky,mailem a i písemně upozorňoval. Stále se snažil celou věc zdržovat, vymlouval se že jde na operaci atd. Nakonec jsem se dohodli na finanční kompenzaci, z mé strany velmi vstřícná nabídka, protože mám od autorizovaného servisu vyčíslení opravy na téměř 90tis. kč. Pan Pštros mi tedy potvrdil, že mi peníze zašle na účet, ale opět to byl pouze krok ke zdržení celé situace. V tuto chvíli je stav takový, že s autem nemohu jezdit, od ledna se s prodejcem snažím domluvit, ale ten v tuto chvíli absolutně nereaguje. Auto má defektní automatickou převodovku, což mi prodejce při prodeji záměrně zamlčel.


Produkt

Audi a4 2.0TDi multitronic r.v.2005


Požadované řešení

Jakékoliv, opravdu rád bych s autem začal jezdit a využívat jej, takže jsem ochoten přistoupit buď na slevu z kupní ceny, zajištění opravy prodejcem nebo odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 14:37, před 11 lety

Při prodeji ojetého vozu prodejce neodpovídá za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí spotřebitelem. Prodávající je povinen informovat spotřebitele o všech vadách, o kterých ví. Jestliže dodatečně vyjde najevo vada, na kterou prodávající spotřebitele neupozornil, má kupující právo na opravu nebo na přiměřenou slevu ze sjednané ceny odpovídající povaze a rozsahu vady. V případě neodstranitelné vady, lze od smlouvy odstoupit. Pokud již prodávající vadu uznal a souhlasil s poskytnutím slevy, je povinen spotřebiteli v uvedené lhůtě slevu poskytnout. Správně by měl být vystaven reklamační protokol.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 13:11, před 10 lety

Pan Filip Pštros byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.