Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den, chtěla jsem reklamovat prasklé boty, resp. odstoupit od smlouvy, ale provozovna na Harfě je zrušena bez kontaktů - nemá je ani příslušný živnostenský odbor, který ani nebyl informován o zrušení provozovny. V sídle společnosti na Praze 1 není žádné označení, žádný kontakt ani zvonek. Prasklé boty jsem proto poslala spolu s "Odstoupením od smlouvy" spolu s kopií účtenky doporučeně poštou na sídlo společnosti, ale po měsíci mi balík pošta vrátila jako nevyzvednutý.
Nákup - 10. 11. 2017 prodejna ShoeClub Praha Harfa
Doporučený balík odeslán na sídlo společnosti Českou poštou 4. 2. 2019,
vrácen poštou 6. 3. 2019.
Popis závady: málo nošené zimní boty zn. Tamaris - prasklá levá bota.
Jedná se o neodstranitelnou vadu, boty nelze nosit, proto žádám o vrácení zaplacené částky. Firma ShoeClub dělá "mrtvého brouka", nelze se s ní nijak spojit a reklamaci uplatnit.
Kotníkové boty Tamaris Pauletta černá, velikost 39. Zaplacená cena 1599,-- Kč platební kartou 10. 11. 2017
Odstoupení od smlouvy a vrácení zaplacené částky ve výši 1599,-- Kč.
|
Tweet |
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem, za který může Česká obchodní inspekce obchodníka sankcionovat. Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby ČOI podal podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (konkrétně § 19).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.