Společnost


ShoeClub s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31553NEDOSTUPNOST FIRMY

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2019, před 6 lety

Miroslava Vikusová

Znění stížnosti

dobrý den, chtěla jsem reklamovat prasklé boty, resp. odstoupit od smlouvy, ale provozovna na Harfě je zrušena bez kontaktů - nemá je ani příslušný živnostenský odbor, který ani nebyl informován o zrušení provozovny. V sídle společnosti na Praze 1 není žádné označení, žádný kontakt ani zvonek. Prasklé boty jsem proto poslala spolu s "Odstoupením od smlouvy" spolu s kopií účtenky doporučeně poštou na sídlo společnosti, ale po měsíci mi balík pošta vrátila jako nevyzvednutý.
Nákup - 10. 11. 2017 prodejna ShoeClub Praha Harfa
Doporučený balík odeslán na sídlo společnosti Českou poštou 4. 2. 2019,
vrácen poštou 6. 3. 2019.
Popis závady: málo nošené zimní boty zn. Tamaris - prasklá levá bota.
Jedná se o neodstranitelnou vadu, boty nelze nosit, proto žádám o vrácení zaplacené částky. Firma ShoeClub dělá "mrtvého brouka", nelze se s ní nijak spojit a reklamaci uplatnit.


Produkt

Kotníkové boty Tamaris Pauletta černá, velikost 39. Zaplacená cena 1599,-- Kč platební kartou 10. 11. 2017


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení zaplacené částky ve výši 1599,-- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2019 12:22, před 6 lety

Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem, za který může Česká obchodní inspekce obchodníka sankcionovat. Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby ČOI podal podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (konkrétně § 19).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2019 12:11, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.