Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kdysi mi zavolali z této společnosti a nabídli mi kloubní výživu za zvýhodněnou cenu kolem 70 Kč. slíbili, že je to jednorázový balíček a další už posílat nebudou. Samozřejmě, že přišli další dva, které jsem musela poslat zpět. Od té doby mi několikrát volali a zase něco nabízeli. Pokaždé jsem prosila ať mě už nekontaktují, ale děje se to pořád.
Jestli máte rozum, tak při zmínce Helvetria Apotheke hned pokládejte telefon!!!
Nejlépe ať zastaví tyto nekalé praktiky, kterými mámí z lidí peníze. Nechápu, že toto jednání není trestné. Jak se vůbec můžou dostat k mému číslu a opovažovat se mi telefonovat?! S tímhle by měl stát něco dělat...
|
Tweet |
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitelka rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Dobrý den,
pokud si již nepamatuje objednávku, je ideální zavolat na naše zákaznické oddělení, aby se situaci vyřešila. Vy jste si objednala v roce 2016 uvítací balíček za poštovné a balné, dále Vám bylo v hovoru řečeno, že pokud nebudete chtít dále odebírat, je potřeba nás kontaktovat, což jste ani jednou neudělala. Pravidelné zasílání se zrušilo až poté, co jste vrátila dvě zásilky. Informace o pravidelném zasílání je i v průvodním dopise.
V příloze Vám zasíláme protokol o vyjmutí Vašich údajů z databáze. Kontaktována jste byla zřejmě proto, že jste někde zveřejnila své telefonní číslo nebo se zúčastnila průzkumu po telefonu.
V našich praktikách není nic nekalého, vše Vám bylo sděleno v hovoru a napsáno v průvodním dopise.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.