Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Reklamace-pojistná událost notebooku Sony VAIO S15 zakoupeného 12.12.2012 daň.doklad 2121918991 současně se službou "Pojištění proti krádeži a poškození na 24měsíců".Sériové číslo notebooku S0100002222Z. U uvedeného výrobku se mi na monitoru objevily 2 bílé body.Nejprve jsem reklamoval jako výrobní vadu v záruční době u autorizovaného servisu SONY dle pokynů prodejce dne 6.3.2014.Vada neuznána - nabídnuta oprava za cca.8000kč. Neopravené jsem si nechal zaslat zpět a reklamoval přímo na pobočce Alzy v rámci pojištění proti poškození dne 17.3.2014.Dne 16.4.2014 byla reklamace vyřízena zasláním jiného použitého zboží,než jsem zaslal k opravě.Zboží jsem nepřevzal a podal nesouhlas s vyřízením.Dle prodejce Alza nemám na jiný způsob vyřízení nárok, po několika stížnostech bylo přislíbeno,že se pokusí jako nadstandartní řešení o opravu mého původního notebooku.Je 16.5.2014 a nemám žádné konkrétní informace o průběhu.
Pozn.Produkt pojištění jsem zakoupil jako službu,nemám uzavřenou pojistnou smlouvu ani mi při zakoupení nebyly zaslány žádné podmínky.Službu jsem zakoupil, protože mi bylo zaměstnancem Alzy garantováno po dobu 24 měsíců oprava zdarma nebo nové zboží v hodnotě mnou kupovaného produktu.Pojištění má uzavřené prodejce s pojišťovnou a je dostupná na internetových stránkách prodejce.
Notebook Sony Vaio S15 černý ( SVS 1512X9EB) Sériové číslo S010000222Z
Pokud mám nárok tak odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz. Jinak požaduji opravu (výměnu displeje) tak,jak jsem požadoval při podání pojistné události.
|
Tweet |
V případě, že si spotřebitel zakupuje nadstandardní službu, je vhodné, aby se informoval o jejích možnostech a podmínkách uplatnění. Nastane-li pojistná událost, která je v podmínkách specifikována, má spotřebitel práva tam uvedená. Pojistné podmínky obsahují nároky spotřebitele a často i lhůty pro vyřízení šetření.
Společnost Alza.cz a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.