Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#3156Postup při reklamaci - pojistné události

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 15 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2014, před 11 lety

Marek Poláček

Znění stížnosti

Reklamace-pojistná událost notebooku Sony VAIO S15 zakoupeného 12.12.2012 daň.doklad 2121918991 současně se službou "Pojištění proti krádeži a poškození na 24měsíců".Sériové číslo notebooku S0100002222Z. U uvedeného výrobku se mi na monitoru objevily 2 bílé body.Nejprve jsem reklamoval jako výrobní vadu v záruční době u autorizovaného servisu SONY dle pokynů prodejce dne 6.3.2014.Vada neuznána - nabídnuta oprava za cca.8000kč. Neopravené jsem si nechal zaslat zpět a reklamoval přímo na pobočce Alzy v rámci pojištění proti poškození dne 17.3.2014.Dne 16.4.2014 byla reklamace vyřízena zasláním jiného použitého zboží,než jsem zaslal k opravě.Zboží jsem nepřevzal a podal nesouhlas s vyřízením.Dle prodejce Alza nemám na jiný způsob vyřízení nárok, po několika stížnostech bylo přislíbeno,že se pokusí jako nadstandartní řešení o opravu mého původního notebooku.Je 16.5.2014 a nemám žádné konkrétní informace o průběhu.
Pozn.Produkt pojištění jsem zakoupil jako službu,nemám uzavřenou pojistnou smlouvu ani mi při zakoupení nebyly zaslány žádné podmínky.Službu jsem zakoupil, protože mi bylo zaměstnancem Alzy garantováno po dobu 24 měsíců oprava zdarma nebo nové zboží v hodnotě mnou kupovaného produktu.Pojištění má uzavřené prodejce s pojišťovnou a je dostupná na internetových stránkách prodejce.


Produkt

Notebook Sony Vaio S15 černý ( SVS 1512X9EB) Sériové číslo S010000222Z


Požadované řešení

Pokud mám nárok tak odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz. Jinak požaduji opravu (výměnu displeje) tak,jak jsem požadoval při podání pojistné události.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2014 21:04, před 11 lety

V případě, že si spotřebitel zakupuje nadstandardní službu, je vhodné, aby se informoval o jejích možnostech a podmínkách uplatnění. Nastane-li pojistná událost, která je v podmínkách specifikována, má spotřebitel práva tam uvedená. Pojistné podmínky obsahují nároky spotřebitele a často i lhůty pro vyřízení šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 13:13, před 10 lety

Společnost Alza.cz a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.