Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Dne 22.3.2019 jsem si vybrala os. automobil, který byl pod cenovou akční nabídkou včetně další plné ceny.Při osobním jednání na pobočce v Brně mi bylo sděleno manažerem A.D., že o akční nabídce rozhoduje peněžní ústav poskytující úvěr. Při ověření informací v peněžním ústavu nám bylo sděleno, že o ceně rozhoduje pouze dohoda mezi autobazarem a kupujícím. Peněžní ústav pouze bonitu klienta. Domníváme se, že tímto jednáním nás záměrně uvedl v omyl. Původní dohoda bylo o akční ceně. Při dalším bylo A.D. sděleno, že jako obyčejný zákazník na tuto akční cenu nedosáhnu. Prosím o přešetření praktik v pobočce Brno, a jasnou formulaci, kdo je, a kdo není obyčejný zákazník.
6AR 0860
Omluvu, že nás záměrně uvedli v omyl včetně podobné akční nabídky. Děkuji.
|
Tweet |
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/podatelna/.
Vážená paní Vlachová,
mrzí mne, že jste nebyla na pobočce v Brně spokojená. Vaši záležitost jsem prověřila a zjistila jsem, že jste mezitím koupila vůz v Praze. Jsem tedy ráda, že nakonec obchod úspěšně dopadl, a věřím, že jste se svým vozem spokojená.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Vážená paní Míková, velice se mě dotklo jednání p. A.D., jeho jednání považuji za naprosto neprofesionální. Byl schopen vyjáření pouze ve frázích naučených na nějakém školení. I jeho další reakce, které jsme mohli sledovat přes skleněnou výplň nesvědčí o profesní rozvaze. Navíc nebyl schopen vysvětlit naprosto nic. Pouze tlačil na cenu. Ani neprojevil snahu nabídnout nějaký jiný vůz. V Praze byl zcela jiný přístup. Pan A.D. mě zasortoval do skupiny obyčejných lidí. Kde bere odvahu jako zástupce firmy AAA, bez čehokoliv sortovat zákazníky. Nebo snad ve vaší firmě existují nějaká měřítka, kdo spadá do obyčejných či neobyčejných zákazníků. Jistě chápete, že jako pobočka AAA jste u mě naprosto propadli, a to ne kvůli neuskutečněné koupi, nýbrž pro jednání vašeho manažera /alespoň si tak říká/, který se chtěl zřejmě prezentovat před kolegou..., bohužel trochu narazil. Při dalším ověření nás záměrně uvedl v omyl, neboť peněžní ústav se nepodílí na rozhodování, kdo je a není obyčejný zákazník ani nerozhoduje o tom, komu bude přidělena akční nabídka. Při případném dalším jednání na pobočce v Brně budu velmi obezřetná. Koupi jiného vozu nepovažuji za benefit z vaší strany, nýbrž za moji nutnou potřebu. Navíc mě tato akce stála nenadálé výdaje, včetně úprav v zaměstnání.
Nadále trvám na písemné omluvě p. A.D. Akční nabídka žádna nebyla.
S pozdravem Vlachová Dana, Brno
Dobrý den,
záležitost byla řešena s vedením společnosti. Následně jsem Vám emailem zaslala písemnou omluvu regionálního managera za průběh jednání v brněnské pobočce. Děkujeme tímto za zpětnou vazbu.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.