Společnost


UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31567Vznik dluhu neprávem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2019, před 6 lety

Michaela Vondálová

Znění stížnosti

Při žádosti o úvěr u svojí banky, jsme zjistili že jsme v reg.dluž. pro pohledavku jiné banky. Ukázalo se že za vše může účet který jsme museli založit abychom mohli refinancovat půjičky před pár lety. Když jsme takto refinancovaný dluh řádně splatili zašli jsme na pobočku kde se uzavírala smlouva s dotazem co dal se od nás očekavá když je dluh umořen. Slečna poradkyně řekla že nic, vše zaniklo a sbohem.Nyní jsme přišli s dotazem jak jejich pohledávka vznikla. Sdělili nám že u nich máme účet stále aktivní, byl zdarma do 27 let manžela a pak měsíčně stojí vedení 199,- Dopis s pohledávkou se jim prý vrátil, což sedí ,už třetím rokem bydlime jinde, ale email i telefon je stejný ale nepřišlo nikdy nic. Požádali jsme již o zrušení účtu a zadali příkaz k úhradě toho nepovoleného debetu. Zároveň jsem žádala o sepsání reklamace, k tomu došlo, ale poradce se kterým jsme jednali tvrdil že buď účet zrušíme, nebo reklamujeme oboje prý nejde. Na mé naléhání však udělal oboje s tím že nemám nic čekat.


Produkt

Refinancování úvěru


Požadované řešení

Požaduji vrátit 2000,- které jsme zaplatili na umoření této neoprávněné pohledávky, omluvu a přijetí opatření aby k takovému nedorozumění nedocházelo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2019 13:13, před 6 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod.

Pokud spotřebitelka s poplatkem nesouhlasí, měla by jej reklamovat. Učinila-li tak, ale reklamace byla společností zamítnuta, má možnost se obrátit na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory v oblasti finančních služeb. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2019 22:31, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.