Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zaplatil jsem přesně před měsícem (23.2.2019) poplatek pro zkušební prémiový účet za 149 Kč. Dnes, 23.3.2019. přesně po měsíci, jste mi naúčtovali 2247 Kč bez udání důvodu. Tímto žádám o vrácení této částky (mínus 149 Kč, které Vám jako jediné náleží za další měsíc), a také chci tímto učinit kroky ke zrušení prémiového účtu a celkově smazat svůj profil. Tento případ se v minulosti řešil již mnohokrát, a proto nebudu váhat tento případ předat na PČR v případě, že se vyskytnou problémy ohledně finančního vyrovnání a zrušení prémiového účtu.
S pozdravem,
Šimon - Karel Hruška
Jak jsem již zmínil, požaduji vrácení částky v její plné výši (mínus 149 Kč), zrušení prémiového předplatného a vymazání účtu.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelovi brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Když jsem vás před pár dny kontaktoval, tak jste mi odpověděli, že jsem prodloužení členství nevypověděl ve 14ti denní lhůtě. Na svých stránkách, a dokonce i tady jste mnoha lidem psali, že stačí členství vypovědět nejpozději 4 dny před prodloužením členství. Jak chcete vysvětlit tuhle skutečnost? To si člověk má vybrat, co na něho zrovna vyjde z těchto dvou variant? Opravdu je to celkem dost zavádějící, když uvádíte něco jiného, než co následně napíšete při odstoupení od členství.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.