Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.2.2019 jsem poptávala pobyt pro 3 dospělé osoby a 6 dětí v období od 11.-13. 3.(2 noci). Email s poptávkou jsem posílala cca do 10 hotelů - znění mailu bylo stejné. Dne 13. 2. mi z tohoto hotelu přišla odpověď s nabídkou 2 apartmánů za cenu 10490 Kč včetně 9 polopenzí, neomezeného vstupu do wellness a 6x 20 min. aromamasáž. Nabídka mě zaujala, přeptala jsem se na cenu, zda se jedná o celkovou sumu za 2 noci za oba apartmány. Z hotelu mi bylo odpovězeno, že cena opravdu je za oba apartmány. Poté jsem s hotelem komunikovala ohledně platby, bylo mi nabídnuto zaplacení 2tis. zálohy a zbytek doplatku na místě. 8.3 jsem se přeptala, zda vše platí a následující den přišla odpověď, že ano, vše je pro nás připravené. Vyměnili jsme si s hotelem ještě několik mailů ohledně masáží a zarezervovali si je na 11. 3. od 17-20hod. Ještě týž den odpoledne po 16hod. mi přišel email, kde mi hotel oznámil, že se stala chyba, že pro nás má pouze 1 apartmán a 2 propojené pokoje. Na tento mail jsem nereagovala, vše jsem chtěla vyřešit na místě. 11. 3. jsme přijeli do hotelu, kde velmi arogantní recepční p. Resnerová mě odkázala na vedení hotelu (ze svého tel. jsem musela volat a zjišťovat, proč nemáme ubytování, které jsme měli objednané). Po tel. jsem komunikovala s p. Modrou, která mi nedokázala vysvětlit, kde se stala chyba, nicméně jsme se domluvili na kompenzaci ve výši 10% z ceny pobytu. S tím jsem souhlasila. Když jsem po skončení hovoru chtěla zaplatit, recepční mi řekla, že teď na nějaké úpravy ceny nemá čas a ať se stavíme před večeří. To, že jsem se s ní dalších 20 min. dohadovala o tom, že máme v ceně také masáže, které mi odmítla zarezervovat, ačkoliv po mailu jsem je zarezervované měla již ze dne 8. 3. pominu. Celé ubytování trvalo déle než hodinu, připomínám, že jsme sebou měly 6 dětí! při ubytování nastal další problém, připraveno bylo pouze 8 lůžek! Přistýlka se musela nakonec dát do apartmánu. Před večeří jsme šly zaplatit a opět problém, slevu 10% mi recepční chtěla vypočítat nikoliv z celkové ceny pobytu, ale z doplatku, to jsem odmítla. Zeptala jsem se, z čeho by mi byla vypočítaná kompenzace v případě, že bych zaplatila pobyt celý najednou nikoliv zálohově a doplatek by byl teď nulový. Recepční nedokázala odpovědět, neboť bylo zřejmé, že vůbec neví, co jsem jí tím chtěla naznačit. Arogantně mi bylo odseknuto, že celá věc se tedy dořeší zítra. Následující den při placení mi recepční oznámila, že žádnou slevu nedostanu, ale musím ještě doplatit navíc 3000 Kč. Že paní majitelka to přepočítala a ten, kdo mi nabídku udělal a celou dobu se mnou komunikoval prostřednictvím emailu (p. Vítězslav Pánek) se spletl a chybně to spočítal. Odmítla jsem zaplatit cokoliv navíc, následoval 20 min. rozhovor s další!!! majitelkou (nějaká p. Gabriela), která mi sdělila, že buď zaplatím 3000 Kč a vše je v pořádku a když nezaplatím, že ten den nedostane nikdo večeři a následující den snídani, nebudeme moci využívat wellness a hned ráno musíme opustit hotel. Rozhořčeně jsem s ní diskutovala opravdu dlouho, ale její neustálé omílání toho, že se spletli a ten, kdo dělal rezervaci k tomu nebyl kompetentní mě přestaly bavit a tak jsem jí odpověděla, že maximálně zaplatím 10490:2 (cena za půlku pobytu) a odečtu z toho 2000 (zaplacená záloha), tedy doplatím 3245 Kč a odjedu ještě dnes. Majitelka souhlasila a dodala, že mi nebude přispívat na moji dovolenou. Vrátila jsem se do hotelu, kde mi recepční začala vypisovat doklad s tím, že doplatím 4245 Kč. To už jsem začala být velmi znechucená, recepční neuměla spočítat doplatek, počítala 10490-2000 (záloha) a teprve tato cena se měla dělit dvěma . Už jsem se musela smát, když mi tvrdila, že výsledek mého a jejího počítání je vždycky stejný. Dokonce začala vyhrožovat policií, což jsem uvítala, protože možná by se konečně něco vyřešilo. Nakonec volala majitelce, která jí potvrdila to, na čem jsme se nedobrovolně domluvily. Z celého jednání se všemi zúčastněnými by nejeden opravdu plakal. Arogantní, neprofesionální jednání, kdy recepční několikrát zdůrazňovala, že "jí je to šumák", že ona za nic nemůže a o co mi jde apod. Jednání majitelek také pozbývalo logiku, když nejprve se na něčem dohodneme a za několik hodin nic z toho neplatí. Nakonec jsem musela narychlo sehnat ubytování na další noc v Karlových Varech, nepočítám stres, kterým jsme si všechny dospělé prošly, nefunkční Wifi v apartmánu, masáže, které nám nebyly umožněny, ačkoliv jsme je měly zaplacené. Veškerou komunikaci mám v mailu. Jsem opravdu zhnusená, že se takto někdo chová k zákazníkovi. Jsme přeci lidé, chyba se mohla stát, já to chápu, ale tohle jednání bylo prostě příšerné.
Hotel Goethe, apartmán č. 219, propojené pokoje č. 211 a 212
Kompenzace ve výši 10% z původní ceny pobytu za neuskutečněné masáže, zkrácení pobytu, neslušné, arogantní, neprofesionální jednání.
|
Tweet |
Spotřebitel může službu reklamovat, pokud neodpovídala svými smluvenými nebo spravedlivě očekávanými vlastnostmi a zároveň požadovat po hotelu náhradu prostřednictvím snížení ceny za ubytování, dle § 2326 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.