Společnost


Better Design s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31584Špatná platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2019, před 6 lety

Hana Novotná

Znění stížnosti

Dobrý den.Omylem jsem vám poslala peníze které nebyly pro vás.Chtela jsem se zeptat jestli by bylo možné je poslat zpět.Jedná se o částku 1483,- a poslala jsem to 1.3.2019.Dekuji Novotná


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2019 10:42, před 6 lety

V tomto případě by měla spotřebitelka bez zbytečného odkladu kontaktovat svého poskytovatele platebních služeb a požádat jej o součinnost k navrácení peněz z nesprávné transakce. Banka se v souladu s oznámením zeptá majitele účtu, kterému byla částka připsána, zda mu náleží či nikoliv. Banka ho poté vyzve k vrácení peněz, pokud je má bez právního důvodu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2019 09:09, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.