Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.Omylem jsem vám poslala peníze které nebyly pro vás.Chtela jsem se zeptat jestli by bylo možné je poslat zpět.Jedná se o částku 1483,- a poslala jsem to 1.3.2019.Dekuji Novotná
Vrácení peněz
|
Tweet |
V tomto případě by měla spotřebitelka bez zbytečného odkladu kontaktovat svého poskytovatele platebních služeb a požádat jej o součinnost k navrácení peněz z nesprávné transakce. Banka se v souladu s oznámením zeptá majitele účtu, kterému byla částka připsána, zda mu náleží či nikoliv. Banka ho poté vyzve k vrácení peněz, pokud je má bez právního důvodu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.