Společnost


SIKO KOUPELNY a.s.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#31589Klamavá reklama

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2019, před 6 lety

Andrea Hejduková

Znění stížnosti

Dobrý den, zakoupila jsem u vaší firmy, přes web stránky sprchovy kout. Na internetu nabízíte i plánek, jak kout složit. Stáhla jsem si ho. Nikde není zmínka o tom, že vanička NENÍ součástí sprchového koutu a u skladani se s vaničkou počítá.
Při výběru jsem měla možnost zakoupit si sprchovou zastenu s vaničkou rozhodně o 2000,-Kc levneji. U vaší nabídky je to vedeno jako celek. Nevadí mi, že doplácí za vaničku, ale nemůžu překousnout fakt, že pokud by vaše reklama byla správně upřesněna mám dopravu za tyto dva kusy zdarma. Teď jsem naprosto zbytečné zaplatila 2x 299,-Kc přepravci PPL. Samozřejmě jsem mohla zastenu odmítnout, ale myslela jsem, že jste vaničku zapomněli poslat. Druhý den jsem volala na zákaznickou linku, kde mi paní oznámila, že vanička není soucasti. Určitě je pro mě jednodušší vaničku doobjednat, než táhnout 30-50kg zastenu někam kam si na vaši pobočku Siko. To nemluvím o tom, že jsem na zastenu čekala 3tydny a myslela jsem, že mi přijde sprchovy kout. Na víkend jsem měla objednaného instalatér, aby mi konečně dodělal koupelnu. Takže doufám, že chápete me rozhořčení ze situace, která nastala.
S pozdravem
Andrea Hejduková


Produkt

Sprchovy kout Roltechnik ctvrtkruh 80cm univerzální N0656, Roltechnik Viki Lux 80x80


Požadované řešení

Číslo objednávky sprchového koutu: 3007019107
Číslo objednávky vaničky: 3007094807
Reakci na moji stížnost bych si představovala ve formě slevy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2019 08:39, před 6 lety

Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.3.2019 13:19, před 6 lety

Dobrý den.

Celá situace nás velice mrzí. Z našeho pohledu se rozhodně o klamavou reklamu nejednalo. Kupující byla při prodeji a výběru zboží řádně informována o tom, co je součástí dodávky. Při následné nespokojenosti s dodávkou nás již kupující nekontaktovala, ani dodávku nereklamovala. Na základě vzájemné komunikace jsme uznali fakt, že prezentace zboží byla nešťastná a mohla kupující uvést v omyl. Z tohoto důvodu jsme po oboustranné dohodě vrátili peníze za dopravu zásilek.

Martin Píša, ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2019 08:20, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.4.2019 21:22, před 6 lety


Andrea Hejduková

Hodnocení:

Komentář: Vyřízeno k úplné spokojenost.