Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, zakoupila jsem u vaší firmy, přes web stránky sprchovy kout. Na internetu nabízíte i plánek, jak kout složit. Stáhla jsem si ho. Nikde není zmínka o tom, že vanička NENÍ součástí sprchového koutu a u skladani se s vaničkou počítá.
Při výběru jsem měla možnost zakoupit si sprchovou zastenu s vaničkou rozhodně o 2000,-Kc levneji. U vaší nabídky je to vedeno jako celek. Nevadí mi, že doplácí za vaničku, ale nemůžu překousnout fakt, že pokud by vaše reklama byla správně upřesněna mám dopravu za tyto dva kusy zdarma. Teď jsem naprosto zbytečné zaplatila 2x 299,-Kc přepravci PPL. Samozřejmě jsem mohla zastenu odmítnout, ale myslela jsem, že jste vaničku zapomněli poslat. Druhý den jsem volala na zákaznickou linku, kde mi paní oznámila, že vanička není soucasti. Určitě je pro mě jednodušší vaničku doobjednat, než táhnout 30-50kg zastenu někam kam si na vaši pobočku Siko. To nemluvím o tom, že jsem na zastenu čekala 3tydny a myslela jsem, že mi přijde sprchovy kout. Na víkend jsem měla objednaného instalatér, aby mi konečně dodělal koupelnu. Takže doufám, že chápete me rozhořčení ze situace, která nastala.
S pozdravem
Andrea Hejduková
Sprchovy kout Roltechnik ctvrtkruh 80cm univerzální N0656, Roltechnik Viki Lux 80x80
Číslo objednávky sprchového koutu: 3007019107
Číslo objednávky vaničky: 3007094807
Reakci na moji stížnost bych si představovala ve formě slevy.
|
Tweet |
Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.
Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den.
Celá situace nás velice mrzí. Z našeho pohledu se rozhodně o klamavou reklamu nejednalo. Kupující byla při prodeji a výběru zboží řádně informována o tom, co je součástí dodávky. Při následné nespokojenosti s dodávkou nás již kupující nekontaktovala, ani dodávku nereklamovala. Na základě vzájemné komunikace jsme uznali fakt, že prezentace zboží byla nešťastná a mohla kupující uvést v omyl. Z tohoto důvodu jsme po oboustranné dohodě vrátili peníze za dopravu zásilek.
Martin Píša, ombudsman
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost reagovat.
Hodnocení:
Komentář: Vyřízeno k úplné spokojenost.