Společnost


Cortoba s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3159Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2014, před 11 lety

Alena Boleslavová

Znění stížnosti

Reklamovala jsem letní kalhoty, kalhoty se již po krátkém nošení / max. 12x / prodřely v rozkroku, reklamaci mi neuznali, tak jsem nechala zpracovat znalecký posudek.V posudku se uvádí, že kalhoty nejeví známky nadměrného nošení, odolnost tkaniny je ovlivněna použitím jednoduché příze.Došlo k přetržení útkových nití, osnovní jsou téměř nepoškozené.Závěr: Vznik praskliny a ztenčení tkaniny oděrem lze považovat za vadu materiálu, která je neodstranitelná, nikoliv za důsledek nadměrného opotřebení a nešetrného zacházení.
Posudek jsem předala na prodejně i zaslala poštou. Firma na dopisy nereaguje.


Produkt

Letní kalhoty lněné, béžové, číslo modelu 810110, značka Steilmann.


Požadované řešení

Vrácení peněz za kalhoty 1290 Kč + zaplacení znaleckého posudku 1452 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2014 10:25, před 11 lety

Jestliže z posudku vyplývá, že se jedná o neodstranitelnou vadu, má spotřebitel právo vznést nárok na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy. Tento nárok je nutné uvést při předání znaleckého posudku, a to nejlépe v písemné formě, buď zasláním doporučeného dopisu nebo si nechat na kopii vyznačit převzetí.
Pokud se tak stalo a společnost nereaguje, doporučujeme prodávajícího vyzvat tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Výzvu je nutné zaslat písemně a určit v ní dodatečnou lhůtu ke splnění povinnosti (min. 7 dní) s upozorněním, že po jejím marném uplynutí bude u soudu podán návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, kdy soud rozhoduje bez nařízení jednání pouze na základě předložených důkazů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 09:11, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti a obchodník dopusud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, rozhodli jsme se případ uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. V takovém případě doporučujeme zastoupení advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.