Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, kupovala jsem jízdenku dopředu až 05.03 (Ostrava -Přerov) se slevou In25. Při kupovaní Váší zaměstnanci ani se nedivali na In kartu jen prodali jízdenku. Pak ve vlaku mi zkontrolovali jízdenku s In kartou a řekli, že karta není platná, že mi vypršela aplikaci a vzal ještě 76 Kč navíc. Takže jsem platila 85 Kč za jízdenku a pak ještě 86 Kč. Co to je za svinstvo prosím? Ano, chápu, že In kartu mám platnost na 3 roky, ale jak mám dozvědět? při kupování In karty před 3 roky, nikdo mi nic neřikal uschovat papír, jak mám si pamatovat za 3 roky vypršela mi karta nebo ne? Proč toto nekontrolujou hned na pokladně???!! Šla jsem na pokladnu pak vyřešit a řekli mi, že toto musím vědět. Tak jak mám vědět když nikdo ani neupozotní mailem nebo SMS, je to tak těžké?! Vždy kupuju jízdenky dopředu a pak mám ještě ve vlaku platit navíc?? Prosím vyřešit toto a vratit mi rozdíl, který jsem hradila ve vlaku, jelikož nemůžete své služby zdokonalit. Pokud budete tuto zprávu ignorovat, najdu kam dál předát stížnost, nebudu toto jen tak nechávát. Muravyeva.
vzali peníze navíc
vrátit peníze.
|
Tweet |
Základní informace o produktu In Karta nalezne spotřebitelka zde: https://www.cd.cz/jizdne/in-karta/default.htm
Kompletní informace o vaší In Kartě a aplikacích nebo jízdenkách na ní nahraných nalezne spotřebitelka na https://www.cd.cz/profil-uzivatele/spravce-inkaret/neregistrovany/. Stačí k tomu jen heslo, které spotřebitelka dostala při jejím nákupu.
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.