Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31592Nespokojenost se službami

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2019, před 6 lety

Yana Muravyeva

Znění stížnosti

Dobrý den, kupovala jsem jízdenku dopředu až 05.03 (Ostrava -Přerov) se slevou In25. Při kupovaní Váší zaměstnanci ani se nedivali na In kartu jen prodali jízdenku. Pak ve vlaku mi zkontrolovali jízdenku s In kartou a řekli, že karta není platná, že mi vypršela aplikaci a vzal ještě 76 Kč navíc. Takže jsem platila 85 Kč za jízdenku a pak ještě 86 Kč. Co to je za svinstvo prosím? Ano, chápu, že In kartu mám platnost na 3 roky, ale jak mám dozvědět? při kupování In karty před 3 roky, nikdo mi nic neřikal uschovat papír, jak mám si pamatovat za 3 roky vypršela mi karta nebo ne? Proč toto nekontrolujou hned na pokladně???!! Šla jsem na pokladnu pak vyřešit a řekli mi, že toto musím vědět. Tak jak mám vědět když nikdo ani neupozotní mailem nebo SMS, je to tak těžké?! Vždy kupuju jízdenky dopředu a pak mám ještě ve vlaku platit navíc?? Prosím vyřešit toto a vratit mi rozdíl, který jsem hradila ve vlaku, jelikož nemůžete své služby zdokonalit. Pokud budete tuto zprávu ignorovat, najdu kam dál předát stížnost, nebudu toto jen tak nechávát. Muravyeva.


Produkt

vzali peníze navíc


Požadované řešení

vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2019 08:09, před 6 lety

Základní informace o produktu In Karta nalezne spotřebitelka zde: https://www.cd.cz/jizdne/in-karta/default.htm

Kompletní informace o vaší In Kartě a aplikacích nebo jízdenkách na ní nahraných nalezne spotřebitelka na https://www.cd.cz/profil-uzivatele/spravce-inkaret/neregistrovany/. Stačí k tomu jen heslo, které spotřebitelka dostala při jejím nákupu.

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2019 09:05, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.