Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#31594Klamné informace o stavu vozidla, reklamace 1 den zakoupeného auta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2019, před 6 lety

Michaela Vránková

Znění stížnosti

Ve čtvrtek 21.3.2019 jsem si jela koupit za hotové auto do AAA auto. První auto, které jsem si vybrala, mi prodejce nebyl schopný vůbec ukázat, jelikož auto nenastartoval. Po dlouhém výběru jsem vybrala jiné auto Kia Ceed a prodejce mi jej ukázal, projeli jsme ho cca 2 km, auto jsem vyzkoušela řídit, ale jela jsem cca 30km/h. Ptala jsem se prodejce, zda je auto v pořádku a ujišťoval mě, že je v naprostém pořádku. Z AAA auto jsem odjela s autem za 109.999,- cca ve 21:15 domů do Michle. Druhý den 22.3.2019 jsem jela do práce, z Michle na Prahu 10 a jakmile jsem jela trochu rychleji a začala brzdit, nemohla jsem si nevšimnout, že při brždění auto vydává divné zvuky u předních i zadních kol. Po práci jsem jela domů a ihned napsala na AAA auto reklamaci ohledně zakoupeného auta. Nikdo se mi neozval a proto jsem jela ihned v sobotu ráno na 9:00 do AAA auto. Nahlásila jsem na recepci reklamaci zakoupeného auta a přišel pán, co řeší sepsání reklamace. Ten mi ihned nabídl pouze výměnu za jiné auto a když jsem mu řekla, že chci auto vrátit, jelikož mi pracovnice při sepsání kupní smlouvy řekla, že můžu do 10 dnů auto bez udání důvodu vrátit, mi řekl, že auto nejde vrátit. Auto si odvezl na prohlídku, kde auto zkontroloval automechanik z AAA. Pán za mnou přišel s tím, že objevili, že jsou sjeté zadní brzdové destičky a vůle na čepu řízení, při prudším brždění klepou. Tuto závadu jsem si za 24h po zakoupení auto nemohla způsobit, když prodejce tvrdil, že je auto v naprostém pořádku. Sepsali jsme reklamaci a pán řekl, že jsem najela něco okolo 300km, což vůbec není pravda. Ale na tachometru to bylo, tudíž mi i prodejce napsal špatný stav kilometrů při zakoupení. V tom množství papírů, jsem si toho bohužel nevšimla. Ihned mi pán řekl, že reklamaci přes víkend nikdo neřeší, až tedy v pondělí a že si mám s autem odjet domů a přijet, až se mi někdo ozve na vyřešení reklamace. To jsem ale samozřejmě odmítla, neboť nebudu jezdit autem, které není v pořádku. Auto jsem tedy nechala zaparkované na parkovišti v AAA auto. Nyní bud čekat, až se mi ozvou na vyřešení reklamace. Auto chci vrátit a nechci žádnou výměnu.


Produkt

Kia Ceed, datum registrace 3.11.2008


Požadované řešení

Vrácení auta a vyplacení zpět plné částky, za kterou jsem ho zakoupila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2019 07:51, před 6 lety

Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2019 16:47, před 6 lety

Vážená paní Vránková,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Ve Vašem případě se jedná o vadu, která vychází z předchozího užívání a opotřebení vozidla. Opotřebení vozu byla rovněž uzpůsobena původní prodejní cena vozidla. Vaše reklamace byla v souladu s reklamačním řádem posouzena a následně zamítnuta.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2019 22:53, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2019 20:42, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.