Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#31601Stornované objednávky, nedodané části objednávek, porušení kupní smlouvy a obchodních podmínek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2019, před 6 lety

Jan Meier

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 13.03.2019 jsem udělal několik objednávek, kde jsem použil slevový kupon te700, který odečítal částku 700Kč. Objednávky jsem zaplatil kartou. Obratem mi do emailu přišlo potvrzení o přijetí objednávky a úspěšné platbě. Během dne se některé objednávky, případně jejich části expedovali, chvíli na to přišel mail obecný email, který tvrdil že kód byl použit v rozporu s pravidly. Kód jsem zadal, dle jejich obecných podmínek pro slevové kupony. Tudíž jsem ho zadal do validátoru, který ho potvrdil. Dle jejich obchodních podmínek nemají právo stornovat potvrzené objednávky. Přestože jsem několikrát kontaktoval podporu, vždy mi odpoví stejně obecným textem jako u původního mailu. Přestože jsem několikrát psal že nesouhlasím se stornováním objednávek, začali se mi peníze vracet na účet.


Produkt

objenávky č.:107735241, 107735769, 107736712, 107737693,107735480


Požadované řešení

Dodání zadržených objednávek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2019 10:20, před 6 lety

Zákon neupravuje použití slevových kuponů. Stanovení podmínek uplatnění leží na prodejci. Pokud byly zveřejněné podmínky spotřebitelem splněny, pak je prodejce povinen splnit svůj závazek.

Pokud byl při nabízení služby uváděn nepravdivý, nebo neúplný údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2019 09:15, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.