Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:785
Z toho za letošní rok:59
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#3160852 dní na vyřízení reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

30 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2019, před 6 lety

Lukáš Navrátil

Znění stížnosti

Dobrý den,
chci Vám popsat mojí zkušenost s reklamací zboží společnosti Lidl.
Na e-shopu lid jsem zakoupil led pracovní svítilnu se stojanem, která měla dva reflektory. Po cca půl roce jeden z reflektorů přestal fungovat.
28.1.2019 jsem zaslal přes formulář na stránkách Lidl reklamaci a čekal jsem až se mi někdo ozve. Odpověď přišla 12.2.2019, tedy po čtrnácti dnech, ale nebylo v ní nic o řešení reklamace. Prý pro další řešení jim mám dát souhlas s podstoupením svých osobních údajů třetí straně. Souhlas jsem udělil v domnění, že se celá věc rozhýbe a já do 28.2.2019 budu mít své zboží vyměněné. 13.2.2019 skutečně přišel mail, ve kterém se psalo, že dodavatel Lidlu mi pošle na své náklady lampu novou a že tu starou mám ekologicky zlikvidovat. Zaradoval jsem se a v duchu jsem si říkal, jak to v tom Lidlu krásně šlape a těšil jsem se na Lampu, kterou jsem docela potřeboval. No ale moje radování se postupem času změnilo na naštvání, protože uběhl týden dva, tři, čtyři a já jsem stále svou funkční lampu neměl. Proto jsem opět kontaktoval Lidl s dotazem co se děje a to přes email 8.3.2019. 11.3.2019 mi přišla odpověď, že budou jejich dodavatele kontaktovat a jestli stále trvám na na novém výrobku na místo peněz. Trval jsem. Když jsem 18.3.2019 neměl stále žádnou odpověď, rozhodl jsem se Lidlu poslat mail, že chci vrátit peníze. Na tento mail mi bylo odepsáno v rekordně krátkém čase jednoho dne, s odpovědí že se celá záležitost převádí na řešení vrácením peněz a že mám vadný výrobek zabalit a vrátit prostřednictvím jejich sběrné služby a že až jim lampa přijde, tak mi vrátí peníze. Odepsal jsem, že si ze mě dělají legraci a že předám celou záležitost na ČOI, ale společnost si z tohoto mailu, jak je vidět vůbec nic nedělá, protože do dnešního dne mi nepřišla žádná odpověď.
Ještě že jsem lampu ekologicky nezlikvidoval, tak jak mi radili v jednom z mailů, protože to už bych se svých peněz asi nikdy nedomohl.
Takže toto je moje zkušenost se společností Lidl, která si z nás, dle mého názoru, dělá srandu. Do této chvíle jsem v Lidlu koupil docela dost nářadí a jiných věcí, ale z důvodů chování Lidlu, jsem se rozhodl, že už tam nikdy nic nekoupím. S pozdravem L. Navrátil.


Produkt

100242504 POWERFIX® Pracovní LED reflektor 2x 30 W HTA


Požadované řešení

Reklamace měla proběhnout tak jak se Lidl zavázal v jednou z mailu. A to doručením nového výrobku. Nebo měli po týdnu zkontrolovat jejich dodavatele, jestli lampu poslal, zjistili by že ne a nabídli by mi vrácení peněz a třeba by se clá anabáze reklamace zkrátila na zákonnou lhůtu jednoho měsíce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2019 13:13, před 6 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Více o odstoupení od smlouvy k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.3.2019 16:39, před 6 lety

Dobrý den, pane Navrátile,

mrzí nás, že reklamace trvala déle, než měla a také že jste v průběhu tohoto procesu zažil plno komplikací. Již jsme Vaše číslo objednávky spolu s Vaším podnětem ohledně způsobu komunikace i reklamace jako takové předali kolegům ze zákaznické linky, kteří Vás budou kontaktovat a nabídnou Vám řešení.

Moc se znovu omlouváme a přejeme pěkný den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2019 07:12, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.4.2019 07:56, před 6 lety


Lukáš Navrátil

Hodnocení: