Společnost


SOFTCOM GROUP, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:21
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

62%
38%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#3161Nesmyslný poplatek při vrácení zboží do 14 dní, zákonné lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2014, před 11 lety

Martin Luks

Znění stížnosti

18.4.2014 zakoupen pres eshop monitor NEC 22" LED EA224WMi a vyzvednut na pobocce Brno. Monitor vybalen, z potrebneho prislusenstvi roztrzen jen pytlik s napajecim kabelem. Monitor na stole jen v sobotu, pri kterem jsem zjistil, ze ma nedostatecne vlastnosti a boli me z neho oci, nelze nastavit spravne. V sobotu odpoledne zabalen zpet do krabice. Lezel par hodin na stole, i tak otren prach a zabalen profesionalne vcetne prekladu igelitu zpet do krabice. Zadne dalsi kryci prvky apod. Zabalen k nepoznani od originalu. Chtel jsem uplatnit odstoupeni od kupni smlouvy v termínu 14 dní od nákupu.V pondeli 21.4.2014 velikonocni svatek. Hned 22.4.2014 jsem se stavil osobne na pobocku, kde dost neochtne a z kyselym oblicejem monitor vytahli, technik rukavice, zkontroloval, nenasel nic, co by mohl vytknout. Sepsan protokol o prevzeti monitoru zpet do Softcomu, s tim ze nic nebrani tomu, aby do 14 dnu byly zaslany zpet penize. Nic vice k tomu nerekl. Tak jsem cekal 14 dni a penize neprisly. 6.5.2014 jsem jim napsal email, kde jsou me penize a najednou jsem byl konfrontovan ze mam podepsat teprve dobropis a pak penize zaslou a bylo mi receno, ze 14 den bude teprve 7.5.2014 jelikoz 14denni lhuta na vraceni penez bezi az od dalsiho pracovniho dne. Kontaktoval jsem je v odpolednich hodinach, takze i kdybych podepsal dobropis,tak penize nestihnou prijit do nasledujiciho dne. Kdybych je nekontaktoval, tak vubec nejakej dobropis neresi. Tak jako tak me zarazila castka 214 kc na dobropise, kde si zapocitali praci technika na kompletni zkontrolovani zbozi. A to je cely kamen problemu, odmitl jsem podepsat, ze neni opora v zakone, ze jsem dodal kompletni zbozi a neni duvod mi uctovat nejaky poplatek za snizenou hodnutu zbozi. Resil J. N. z pobocky Brno, s kterym nebylo mozno se domluvit na cemkoliv, odpovidal uplne na neco jineho nez byl tazan. Vzdal to a vse predal panu M. S., ktery tvrdil to stejne a moc ani nekomunikoval. Odkazoval se porad na obchodni podminky u nich na internetu kde se pise o snizeni hodnoty zbozi a porad tvrdil, ze technik musel i monitor zapojit zkontrolovat otestovat a ze castka je adekvatni. Nakonec po dalsich upozornenich, ze uz maji me penize o dalsi tyden dele nez jim udava 14denni lhuta pro navraceni penez, penize zaslali, dorazili na ucet az 13.5.2014 a samozrejme automaticky snizene o castku 214 kc za technika a uz ani netrvali na tom mit podepsany dobropis, kde se xkrat ohaneli tim, ze bez podespaneho dobropisu penize nemuzou vyplatit. Na hrozbu COI, heureky, dtestu potazmo stiznosti.cz .... nereagovali, kompletne ignorovali.


Produkt

NEC 22" LED EA224WMi


Požadované řešení

Vrátili zpět a to ještě po dalším týdnu částku sníženou o 214 za poplatek. Chci aby ho vrátili.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2014 13:16, před 11 lety

Dle ustanovení § 1832 občanského zákoníku je prodávající povinen vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Rozhodným dnem je tedy přijetí projevu vůle, který směřuje k odstoupení. Spotřebitel při odstoupení nenese náklady na kontrolu zboží, odpovídá pouze za případné snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlatnosti. Pouhým rozbalením a vyzkoušením se hodnota zboží nesňižuje. Naopak k tomu slouží 14 denní lhůta na odstoupení od kupní smlouvy, protože spotřebitel neměl možnost se se zbožím seznámit dříve. Spotřebiteli tedy svědčí právo na úhradu celé částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2014 09:09, před 10 lety

Společnost SOFTCOM GROUP, spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.8.2014 09:11, před 10 lety


Martin Luks

Hodnocení: