Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
chtěl bych upozornit na nesplnění povinnosti p pokladní. Učinil jsem dnes 25.3 11:55 nákup v hodnotě 600 Kč.
Doma jsem zjistil, že jsem mněl dostat 1 samolepku a kupón.
Ps:číslo účtenky :0422-250319-03-352645
Provozovna:201
Pokladna :03
Nasbírejte 10 hrdinů
Žádám o náhradu výše uvedeného a poučení pokladní.
|
Tweet |
Společnost si může stanovit podmínky pro využití věrnostního programu (sbírání bodů, samolepek). S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Společnost má pak jednat v souladu s těmito zveřejněnými podmínkami. V daném případě by mohl spotřebitel žádat nápravu.
Stížnost přenecháváme k vyjádření společnosti.
Dobrý den, pane Kellnere,
mrzí nás, že jste samolepku neobdržel. Pokud se Vám tato situace přihodí někdy v budoucnu, doporučujeme, abyste pokladní sám požádal, aby Vám samolepku dala. Může se stát, že v té chvíli zapomene, i když by se to samozřejmě stávat nemělo a Váš podnět tedy předáme vedení dané pobočky, aby zaměstnance v souvislosti se samolepkami znovu proškolilo.
Bohužel takto zpětně nedokážeme uznat, zda-li jste samolepku skutečně neobdržel, ale poradili bychom Vám, abyste spolu s účtenkou zašel znovu do prodejny a požádal vedoucího směny o zpětné obdržení samolepky.
Ještě předtím od Vás budeme potřebovat, abyste sem napsal, v jaké provozovně jste byl, jelikož pod číslem 201 v tuto chvíli žádnou fililálku nevedeme.
Děkujeme za pochopení, s pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den,
děkuji za odpověď.Bohužel jsem pokladní nemohl požádat o samolepku, protože v ten okamžik jsem nevěděl, že probíhá nějaká soutěž.
Jedná se o Lidl K Barrandovu 1139/3 15200 Praha 5.S pozdravem Kellner.
Dobrý den, pane Kellnere,
jelikož se jedná o novou akci, pokladní Vám pravděpodobně zapomněla samolepku dát. Volali jsme do prodejny, nahlásili Vaše jméno a můžete si pro ni tento týden přijít.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.