Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#31610Stížnost na pokladní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2019, před 6 lety

Peter Kellner

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěl bych upozornit na nesplnění povinnosti p pokladní. Učinil jsem dnes 25.3 11:55 nákup v hodnotě 600 Kč.
Doma jsem zjistil, že jsem mněl dostat 1 samolepku a kupón.

Ps:číslo účtenky :0422-250319-03-352645
Provozovna:201
Pokladna :03


Produkt

Nasbírejte 10 hrdinů


Požadované řešení

Žádám o náhradu výše uvedeného a poučení pokladní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2019 16:55, před 6 lety

Společnost si může stanovit podmínky pro využití věrnostního programu (sbírání bodů, samolepek). S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Společnost má pak jednat v souladu s těmito zveřejněnými podmínkami. V daném případě by mohl spotřebitel žádat nápravu.

Stížnost přenecháváme k vyjádření společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.3.2019 15:16, před 6 lety

Dobrý den, pane Kellnere,

mrzí nás, že jste samolepku neobdržel. Pokud se Vám tato situace přihodí někdy v budoucnu, doporučujeme, abyste pokladní sám požádal, aby Vám samolepku dala. Může se stát, že v té chvíli zapomene, i když by se to samozřejmě stávat nemělo a Váš podnět tedy předáme vedení dané pobočky, aby zaměstnance v souvislosti se samolepkami znovu proškolilo.

Bohužel takto zpětně nedokážeme uznat, zda-li jste samolepku skutečně neobdržel, ale poradili bychom Vám, abyste spolu s účtenkou zašel znovu do prodejny a požádal vedoucího směny o zpětné obdržení samolepky.

Ještě předtím od Vás budeme potřebovat, abyste sem napsal, v jaké provozovně jste byl, jelikož pod číslem 201 v tuto chvíli žádnou fililálku nevedeme.

Děkujeme za pochopení, s pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.3.2019 07:38, před 6 lety


Peter Kellner

Dobrý den,
děkuji za odpověď.Bohužel jsem pokladní nemohl požádat o samolepku, protože v ten okamžik jsem nevěděl, že probíhá nějaká soutěž.
Jedná se o Lidl K Barrandovu 1139/3 15200 Praha 5.S pozdravem Kellner.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.3.2019 09:11, před 6 lety

Dobrý den, pane Kellnere,

jelikož se jedná o novou akci, pokladní Vám pravděpodobně zapomněla samolepku dát. Volali jsme do prodejny, nahlásili Vaše jméno a můžete si pro ni tento týden přijít.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2019 07:01, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2019 05:34, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.